Tinkerloos schreef:snowdon,je bent een man!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tinkerloos schreef:snowdon,je bent een man!!!

Net voor ik weg gin kwamen er twee Tsjechische volbloeden aan, best apart. Beesten roken mierzoet, zaten onder de kale plekken en genezende wonden. Ook veel witte plekken die dus wond waren geweest. Best raar. Aan de ene kant bloedmooie dieren, en dan zo gehavend...
Ze waren die kat kwijt geweest, en nu zijn er 4-5 jonge dingen. Vreselijk irritant, want lopen steeds om je voeten en mauwen niet, maar krijsen gewoon. En dan moet je steeds opletten dat je ze niet overrijdt of plattrapt... Want da's ook weer zo sneu... 
silas schreef:#Yarka: misschien kan ik wel helpen qua verkooppunt.....

Cute!
) om mij te kunnen vervangen. Wrs hoor ik morgen meer betreffende een salarisaanbod. Ga nu ff kijken op de Ford- website. Zij hebben de mogelijkheid om een Ka privé te "leasen". 

Die gaat rondjes draven, en af en toe stopt ze bij Amanda, en poogt die dan met haar hoofd vooruit te duwen. Van allez! Ga jij nu maar.. En Amanda, flikker op, ga zelf!
Prachtig paardengedrag.
en midden op de tweede dag kwamen we een obstakel in het bos tegen...waar we niet anders konden dan erover 
). Zelfs mijn moeder, die al haar leven lang in de springpaarden zit, was helemaal perplex!!!
Ja hallo...Citaat:
irish_lady schreef:*proest* deze wilde ik jullie niet onthouden:
Tinkerloos schreef:
snowdon,je bent een man!!!
Dat kon ik toch ook niet weten!
silas schreef:
#Melanies: oh wij moeten echt eens meeten.....kan ik silas zijn halfbroer eens in het echt ontmoeten....![]()
oke de foto's van mijn metamorfose en van gistermiddag!
!! frenia schreef:wie zei ook weer dat tinkers niet kunnen springen

en ik heb slecht nieuws
nieuws is dat jullie op tijd bij mij gekomen zijn en het
nieuws is dat het heel veel geld gaat kosten.
Ook moet alles mbt de remmen vervangen worden en de electriciteit moet opnieuw gedaan. We moeten dus rekenen op een bedrag tussen de € 800,-- en € 900,--.
maar goed belangrijker is dat Flanna veilig over de weg gaat. Als daar wat mee zou gebeuren is het leed helemaal niet te overzien, en dan voor al het emotionele. Ik ben echt blij dat die jongen het pas geleden zei dat hij dacht dat er wat speling op het achterwiel zat.
Ik heb 45 min. lekker fanatiek gewerkt. Ik was tevreden. Jan vond dat ze met name in de draf meer nagefelijk kon lopen. Alvast wat oefeningen uit een B proefje geoefend voor vrijdag. Flan was lekker fanatiek met rijden. Jan heeft haar voor me uitgestapt. Op stal nog even verwend met een lekker boterhammetje.
Daarna zijn we even bij Fluit gaan kijken. Zijn baasje reed hem vandaag omdat ze dachten dat hij mss nog last had van zijn valpartij in de sloot. Niets te merken dus als t goed gaat mag ik er maandag weer op. 
Ik had van lollies, smarties en toffees en dropveter paardjes gemaakt. Staat het alvast klaar, ingeseald voor donderdag.
Wat zag je er mooi uit na doe modderplassen 
Ik zou hem nog een week geven en anders maar op zoek naar een poppie 102
Super dat Fysio lekker ging!
Gaat t met Kit ook goed?
voor je paps. Fijn nieuws zeg!!!!!!!

haha!

, Gaat Jan dat zelf krijgen of moet je dat uitdelen?
)
Jellie schreef:Kiara, fijn dat boomloos jou zou goed bevalt! Wat maakte het ‘verschil’ dat jij de Torsion de beste vond?