Alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst, enorm druk gehad, maar nu hopelijk weer wat meer tijd. Ben wel blijven meelezen.
Heel veel sterkte voor Murphy, hopelijk laat het kleintje niet te lang op zich wachten en voelt ze zich snel weer fit.
En gefeliciteerd Olikea, wat een leukerd! Fijn dat de testuitslag goed was!
Ik ga komend weekeind met mijn moeder op paardrij weekeind naar de Meinweg. Ga dan het nieuwste zadel van Barefoot uitproberen de Lazy Mountain. Ben heel benieuwt.
J_E
Geplaatst: 07-04-16 18:03
He, wat een narigheid allemaal. Beterschap!
Feike is ook mal
Wat een mooie dame, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst olikea!
Fijn weekend gewenst draakje! Leuk nieuw zadel, ga eens kijken hoe die eruit ziet.
Wil uiteindelijk voor deze gaan als het goed bevalt, testzadel heeft een westernknop. Nessa heeft ook dit zadel, vind het er zo heerlijk zacht uit zien op haar foto's!
gefeliciteerd olikea,mooi diertje hoor! Jolien,ook jij gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
een beetje een rare week deze week.al 2 keer voor mijn werk aan een dichte deur gestaan,in beide gevallen bleek de client in het ziekenhuis te liggen,maar in 1 geval zou er iemand komen zodat ik toch kon werken.Na een 25 minuten kwam er wel iemand,maar deze bleek geen huissleutel te hebben.kon ik alsnog naar huis gister moest ik naar de tandarts voor een ontstekingsbehandeling.echter kwam de tandarts er al snel achter dat t toch iets langer gaat duren,doordat er een extra kanaaltje zit wat opengeboord moet worden,en t ook lastige wortels zijn.dus nu kan ik nog een keer terug komen zodat hij het af kan maken.Er zit nu een noodvulling in,tot de volgende afspraak.
Gefeliciteerd met je veulen.. alles goed verlopen?
Ben helemaal zenuwachtig.. Ja 3 jaar paardloos geweest te zijn weer een paard op stal.. heerlijk. De jongedame moet alles vanaf 0 leren, maar dat was bij mijn vorige paardje ook zo, dus dat zal geen probleem zijn. Wel is dit mijn eerste merrie. . Was altijd meer een ruinen mens..maar aangezien een veulen fokken op mijn bucketlist staat..
Ik heb net weer met Feike gereden. Hij was heet en dwars tijdens het inrijden dus ik verwachtte er niet veel van. Maar zodra ik ging aandraven Hij ontspande helemaal en ging me toch lopen! Ik had het kippenvel op mijn armen staan. Stalgenootje van me zou net naar huis maar kwam meteen terug naar de bak om te kijken Echt heerlijk was het toen. Wat middendrafjes gemaakt, de ene machtiger dan de andere. En dan voel je echt die power! En halthouden geoefend. Achterwaarts ging wat stug dus die heb ik even gelaten voor hoe die was. Toen de galop. Okee zou die weer zo bokken? Nope! Even heel fijn gegalopeerd en hij zakte zelf ook heerlijk! Ik verkrampte nu ook niet dus dat was ook erg fijn. Dus al met al heel fijn gereden. Yes!
Met Murphy lijkt het beter te gaan maar we houden haar sowieso goed in de gaten.
Super dat je fijn hebt gereden nientsje ik heb ook een fijne les gehad maar eens op iets anders dan een tinker, een spaans klein bommetje ik rij wel eens graag op andere paarden om bij te leren.