Hier genieten we op t moment vooral van de prachtige omgeving
Donkim
Geplaatst: 02-01-16 23:21
Lang geleden dat Michel zen neusje hier voorbij gekomen is, maar we gaan knallend het nieuwe jaar in! Iedereen nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
mijn lieve schat ongewassen en al maanden niet gepoetst...Als ik dan eindelijk tijd heb is hij nat van de mist of regen....whaaa wil weer mooi weer dan ziet hij er zo uit.. ....dat mis ik zoooooooo
Mooie fotos weer van alle stinkies. Veel lekker in het haar en als buitenpaard, puttertje waar heeft die van jou zich in klemgelopen. Dat ziet er uit als een uitdaging.
Calanddra waar sta je nu? Mooie omgeving zeg.
Whisper weer drachtig, mooi buikje al. Ik dacht dat ze te koop stond eerst? Patrick ziet er goed uit.
Wat een allerschattigst harig jonkie hierboven.
Ik kreeg net twee fotos die nog uitgewerkt moeten worden, heb eigenlijk alleen een foto van een beeldscherm maar wil een foto van die oude toch niet onthouden. Heb nu een flink stuk gras dat op mag van een foerage handelaar, en Connor had er zo te zien zien in,
Leon ik ben iedere keer weer verbaasd over hoe Snowdon zijn genen en uiterlijk heeft doorgegeven. Ze lijken zo op elkaar. Door wie is ze gedekt eigenlijk?