Prachtige foto's allemaal! Vooral die veulentjes, om verliefd op te worden!
Ooh Lodewijk stiekem een beetje fan van haha
ghooske
Geplaatst: 14-07-14 01:00
Prachtige foto's hier even mijn schatjeq voorstellen
onze twee jaarlingen miss zitta en paty bij hun eerste ontmoeting paty onze jaarling hier 10 maand oud en pas aangekomen bij ons onze fokmerrie quita met haar jaarling zitta onze tinker hengst winfield vader van zitta nog eens winfield is geen schatje ons paty was dadelijk verkocht toen ik ze zag
Ze ziet er helemaal moe uit, hoe hard heb je haar wel niet laten werken?
Zosamaja
Geplaatst: 16-07-14 19:23
JoanneE wat een leukerds! Vooral die tweede foto is lief! Frenia ziet eruit als een dappere dodo, ook leuk hoe de bles loopt bij het oog! Lacht inderdaad LBLGC Die likit ging er echt goed in haha! Wat een gekkie op foto 2 Kimuitbest Wat een blik heeft die lodewijk! Daar moet je wel voor bezwijken! (doet me denken aan puss in boots haha) Ghooske wat een heerlijke kudde heb je al! Jackytje wat zijn jullie goed bezig! Ook tof hoe die stijgbeugels matchen met het dekje!
Met mijn lieve Malibu voor het eerst op buitenrit!
Gisteravond nog een heeerlijk rondje bos gedaan met mijn superSaph. Dit was ons tweede buitenritje sinds ze hier is , en de eerste met ons nieuwe zadel
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 27-07-14 19:26
Vandaag met de trailer naar het strand geweest om te wandelen
Kee haar discussie -ik ben het er niet mee eens- hoofd
aricia
Geplaatst: 27-07-14 21:16
1 dag oude Iliska ,met haar grootste fan
Ik blijf me verbazen over hoe snel ze kunnen groeien , Iliska dikke 2 weken verder
Ze heeft iig geen last van vliegen zo
Een bezoekje gebracht aan Forrest zoon Darwin van 4 jaar oud.
Marsan
Geplaatst: 27-07-14 21:17
Super leuke fotoos weer Heerlijk strand op.. Lieve Murrie Tja...Peanut..wauwie
Klaar staan om het bos in te gaan met mijn Rocky. Hele normale foto,maar dit is zoals Rocky eruit ziet,een lekkere haarbal en niet echt schoon maar oow zo lieverd. Mijn maatje !!
Hier enkele foto's van Fionnnuala dochter van The Peanut Colt en Ashlynn tijdens de keuring gisteren in Boulaide waar ze jeugdkampioen werd met een 1e premie 148 punten. foto's zijn gemaakt door Audrey Codu