Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jorretje schreef:Ja die! Dirk is idd een volle broer van Gijs en ze hebben nog een volle broer: Bram.
Gijs heeft zijn stevige koten van zijn papa meegekregen hopelijk de sokken ook. Oma Lisje (van wenk op bokt) is nu drachtig van King, dus Gijs krijgt dit jaar naast een halfbroertje of zusje ook nog een oom of tante. Grappig he hoe klein de wereld dan ineens is!
dacht t wel, vader van moeder (Megan) is iig onbekend.
helaas krijg ik t nu t donker word niet goed op foto...
....maja dat is nu nog zo vreselijk koud met dit weer dan moet ik weer een sjaal gaan dragen me lange haar bedekt nu mijn nek haha..
beetje in de buurt...
Voornamelijk belangrijk dat het braaf en mensgericht is. Die Merens die ik pas doorstuurde was het niet? Voor de rest is alles wat ik te koop weet verder weg
maar op dit moment word ik tegen gehouden door mijn pa die wil dat ik pas volgende week de weg op ga hij begon gelijk van jaaaa ze verwachten ijzel regen en weet ik t allemaal....dan denk ik ja zo en? word nou niet echt warm of koud van een weer bericht of een weer alarm

En ze is zo leuk
Maar ik ga het ook zo niet doen