En Dutchy zijn grote broerVandaag op de keuring in gersloot, een mooie eerste premie gehaald met 146 punten
Mooie foto´s gezien van onze tinkers!Gefeliciteerd met de eerste premie van Legend!Hier Romy nog een keer.
wat een sokken heeft die Legend toch ook Leuk Zico weer eens te zien Balou die leuk is opgedroogt Romy is leuk !Puckolya die vandaag dagkampioen werd in Gersloot En Oonagh die haar ster heeft gehaald
Iedereen gefeliciteerd met jullie behaalde premies !En jij met je 2 Toppers Andrea: Dagkampioen en een STER....dat kan niet meer stuk.
Skye Blue die geniet van een kriebelsessie met mijn oudste dochter:En samen met mijn jongste dochter,was net te laat anders had het kusje van dr erop gestaan, :
Hier zien jullie Ruslo Raklo Die 148 punten behaalde met een 1ste premie Op de keuring Gersloot[en Hier zien jullie Parra Rakli die 144 punte behaalde met een 1ste Premie Ook op de keuring in gersloot.Ben zo Trots op m`n toppers!
aricia Ze zijn ook wel geweldig mooi. Iedereen gefeliciteerd met de behaalde premies. _Patrick_ Dat doet je zeker goed om te zien
Taartje is ster en 1ste premie! En Ruan had 143 punten net geen eerste een puntje te kort! maar toch supertrots
Nog max 19 daagjes wachten en hij is terug En wie weet, krijgen we dit ook weer te zien in de ring:Dit zal niet meer gedaan worden:Hoe leuk we het crossen allebei ook vonden.
Prachtige jaarlingen allemaal met mooie premies! Van die Ruslo wil ik wel wat meer zien! En Aniek, superpremies ook! Uit de oude doos...En nu 2 jaar oud...