Vanochtend geboren in alle vroegte. Een mooie dochter voor Kelly. de naam is nog onbekend.
monicees
Geplaatst: 26-06-10 19:24
moeders en kind (welke tekoop is)
kinsealy
Geplaatst: 26-06-10 23:35
Het lijkt ernstiger dan het is
Meestal zijn het nog steeds beste vrienden
kinsealy
Geplaatst: 27-06-10 00:14
Na 12en dus ik mag nog 2
_l_amanda_l_
Geplaatst: 27-06-10 00:20
kinsealy wat een stel leukerds! Die "gek" gevlekte sokken mooi! en een paar gave veulentjes, die heeeele witte is een DrumBeeb, toch?
hier meneer Drum met zijn verzorgsmurf, we zijn in Middeleeuwse stemming
KootMiraDrum
Geplaatst: 27-06-10 00:34
Mooi he, ben trots erop dat Zoon, Vader en verzorgsmurf en Dochter op 1 pagina in Tinkers ITP staan!
Prachtige dochter heeft Kelly daar op de wereld gezet, lief hoofdje!
Kinsealy, je boys ERG gaaf!
Baggio in de zee, vooral de steigerfoto is toppie!
Maluah groeit veel te hard!
Isa en Legenda weer thuis.
Mooi kort rond meisje, Lucy!
Frenia's jaarlingen glanzen je tegemoet!
Frietje gaat goed zo te zien!
An Rua's eerstgeboren zoon Ravje....... wat een knap kind zeg!
En grote kleine Caithlyn...
Leuk zo in voetbalstemming, Whis_Serada!
Aricia, al je meiden zien er goed uit!
Zo ook Siofra
Mooie Sayla....
kick1972
Geplaatst: 27-06-10 09:52
heerlijk je tinker zo in zee te rijden..... nog nooit gedaan, vanavond gaan we voor het eerst met abbygail naar het strand... ben benieuwd
Leuk zo een foto op je tinker met een middeleeuwse jurk..... echt leuk! 2 kanjers heb je kinsealy!! gefeliciteerd met je merrieveulen latruda! Wat een heerlijk snoepje is Maluah! Ga je met dit lekkere ding nog naar de keuring in Wormer Nuage?? wat een heerlijke bekkie heeft legend! Alle foto's vind ik geweldig maar kan ze niet allemaal opnoemen, dan ben ik nog wel een paar dagen bezig!
Noa op dr nieuwe stal waar ze het heel erg naar haar zin heeft, ze heeft een nieuw tinkervriendje waar ze het zo goed mee kan vinden, dat ze zelfs met hem het water inging, terwijl ze dat nooit durfde!
En lekker aan het eten, met halster helaas de weide in met flapje tegen verbranden. Wel erg onhandig maar het werkt in ieder geval wel (er is in de wei niks waaraan de kan blijven hangen gelukkg).
hetlarixbos
Geplaatst: 27-06-10 23:02
FireAndIce
Geplaatst: 28-06-10 00:04
Liever lui dan moe
kick1972
Geplaatst: 28-06-10 00:24
kinsealy
Geplaatst: 28-06-10 00:36
Hij oogt heerlijk relaxed en op z'n gemak Drum! Abbygail is al groot zeg! Ze ziet er zo uit alsof ze mams kleur heeft, maar time will tell. KMD en Binti allebei geconcentreerd aan de slag, ze is groot! En lekkere zandbaden voor Muds en Whis_Serada's paarden. Noa met neusflap, zeker met dit weer bij sommige paarden geen overbodige luxe, hoewel mijn ervaring wel is dat wanneer ze een keertje verbrand zijn het niet meer terugkomt in het seizoen. mamauba's jaarlingen glimmen en hebben heerlijk de vrijheid! De voorste van het stel is groot zeg! FireAndIce ik word ook extra snel moe met dit warme weer, vreet energie Heb je z'n sokkies afgeschoren?
Laat ik eens wat bonte paarden doen i.p.v. altijd maar die blackies
ja klopt, loesje is inderdaad veel breder geworden. Ze is nu ook echt veeeeeel te dik hoor, sinds ze op het land staat is ze echt volgevroten! Ze is nu dikker dan ze in haar dracht was.