hmmm... heb niet zo veel problemen met een tandarts, maar zal wel door me mams komen... me mams is mondhygieniste en de ouders van me hartsvriendin hebben een tandartsen praktijk
ellieellende
Geplaatst: 07-01-10 22:12
pennytimmeisje
_janet_
Geplaatst: 07-01-10 22:13
M_D_H schreef:
en hij is zo f*cking lekker... en heeft zo'n mooie stem... en ik heb zo hard gehuild toen hij di-rect verliet
omg
_janet_
Geplaatst: 07-01-10 22:13
ellieellende schreef:
M_D_H schreef:
waarom wordt hier niemand eigenlijk vrolijk van de tandarts?
omdat ie je huishouden niet doet?
inderdaad en omdat hij mij morgen ochtend erg veel pijn gaat doen
janet positief blijven denken... ze hebben mij nog nooit pijn gedaan...
_janet_
Geplaatst: 07-01-10 22:17
ellieellende schreef:
Wat moet er gaan gebeuren bij jou janet?
controle
Maar denk dat ik alweer gaatjes heb.
mnkortleve
Geplaatst: 07-01-10 22:17
Niet bijgelezen, ik ga eerst voeren.
_janet_
Geplaatst: 07-01-10 22:18
M_D_H schreef:
janet positief blijven denken... ze hebben mij nog nooit pijn gedaan...
jou misschien niet. Ik ben als 8 jarig kind door drie assistentes op de stoel gedrukt gehouden. Omdat ik een beul van een tandarts had, die even een kies ging trekken zonder verdoving.
Heb dus ook geen leuke ervaringen met tandartsen, heb het erg lang uitgesteld, heb een paar weken terug 2 gaatjes laten vullen, en nu dus binnenkort 4x verstandskiezen operatief laten verwijderen.... maar twijfel of ik daar trek in heb....
van mij moeten ze eruit snijden nou nee danku Ben als de dood
Devynn
M_D_H
Geplaatst: 07-01-10 22:20
okey... nee dat hebben ze bij mij ook idd nog niet gedaan nee... komt ook omdat me mams als een grote waakhond stond toe te kijken wat ze met mijn tanden deden
ik haat de tandarts heb eigenlijk meer een trauma door de wachttijden vroeger.. als je een uur of anderhalf uur moest wachten was geen uitzondering. Gadver wat een hekel had ik daar aan. Nooit gaatjes gehad tot vorig jaar toen had ik ineens 5 gaatjes volgens die man, ik scheet in me broek voor het boren, maar voelde er vrij weinig van, al met al denk ik dat ik genaaid ben want er kwam ff een fijne rekening achteraan. En ik moest een verstandskies laten trekken, kom ik daar hoeft het ineens niet. Achterlijk gedoe, nou nu hou ik mijn verstandskies lekker zelf