Mensen wat doen jullie met de manen van de Stinkies? Nigel heeft zoveel maan, dat ik niet goed weet wat ik doe... 1 hengstenvlecht kan niet, teveel....
Tino heeft losse vlechten naast elkaar.. meestal een stuk of 14
hij heeft ook veeel teveel manen om los te laten hangen.. zit binnen no time in de knoop
Vanmorgen toch naar stal gegaan.. Het miezerde wat dus dacht ach dan kan ik best half uurtje rijden.. Nou ik had net goed en wel het zadel er op liggen, ja hoor toen begon het.. Toch ff bikkel geweest en iets van kwartiertje gereden.. Beetje wijken 2keer links om draven en 2keer rechtsom. nou toen waren me benen al ijsklontjes dus vond het wel weer goed.. ze zouden binnenbakken moet verplichten
Straks naar Groningen met me collega's.. we zouden een puzzeltocht gaan doen.. maar ben bang dat dat letterlijk en figuurlijk in het water gaat vallen..
he... sterkte... zal inderdaad echt wel moeilijk zijn, wel fijn dat je een fijn plekje hebt kunnen vinden.
net avelyn dr hoef gevijld, vijl ik zo in mn duim, stukje eraf, auw. maar ach, mijn dag kan vast niet meer stuk. zo eten en dan richting Odinn, camera ligt klaar, maar wat een rot weer zo met die regen...
beetje trage reactie, maarre, mir gave foto's !! ben wel blij dat er n hek om chabo zn opfok staat hoor, is zo'n gezoek in die bossen eromheen
voor wie trouwens naar equirience gaat (19-21nov, het nieuwe paard en koets): op vrijdag geven we met chuck en baby om 19.30 show in de peelpiste en zaterdag om 11.00 in de hoofdpiste