Er zitten er nog meer, ook een hele lichtrode en iets met lapjes, maar die durfden niet zo. Wel grappig zie je her en der van die kopjes in het hofje zitten.
20 honden
ellieellende
Geplaatst: 02-08-09 22:17
Hoi hoi!
Jeutje Angela, waarschijnlijk komt het wel goed toch? Als je al zolang vrienden bent?? (Als je dat nog wil tenminste) Veel mensen ook lekker zelf afgehaald of zelf besteld Ja Dagmar! Wij zijn al heul veul in HV eo geweest voor dit jaar... Kom maar een keertje deze kant op! Mag je best bij Niamh overnachten hoor! Als je tenminste niet snurkt.... ik mag daarom niet meer bij Niamh slapen Ik wilde een vriendinnetje beetje vrolijk houden, dus we gingen maar een uberflauwe film huren! Het was dont mes with the Zohan geworden! En hij was nog grappig ook En we hadden maar 1 klein wijntje op dus......
grid
Geplaatst: 02-08-09 22:18
Hier was het vanavond idd ook weer mooi weer
en fries is idd wel apart als je dat niet gewend bent wel leuk dat je erop mocht Succes met honden uitlaten is nu natuurlijk topdrukte bij jullie
Ah hondje uitgeteld '
en veel katten op het hofje!
Jonge paarden in omgang en beleren vind ik echt geweldig als ik er maar niet als 1ste op hoef Gelukkig heb ik een vriendin die dat wel doet en als zei zegt dat ik erop kan dan kan ik erop
Ik sliep in een caravan bij Misty, was aardig comfortabel, ik lag namelijk op het tweepersoonsbed, en marjolein lag half opgevouwen in een kast ofzo goed verdeeld he hahaha
Grit
Geplaatst: 02-08-09 22:23
Ah Ellen doet ook mee aan de woongemeenschap. Nog vier te gaan...... Wat zal dat gezellig worden .
Chico is dus een paard met reputatie. Doe maar voorzichtig dan. Tja, naald en draad. Ik ben bang dat ik ook niet verder kom dan zo'n hotelsetje
Denise, je kunt voor een paar tientjes ook met het vliegtuig naar Engeland, gaat een stuk sneller.
Trea, wat balen van Duko
Angela; dat klinkt erg heftig voor een verkeerde opmerking. Ik zou me er ook buiten gehouden hebben, ben te bang om te knokken en wil er ook niet naar kijken. En buiten dat vind ik het een rare "eis" dat je altijd de kant van je vriendin moet kiezen. Misschien komt ze er nog van terug.
Say een lieve kinderpony Het was dus leuk in Wijchen. Komt het tiental ook naar Grave?? En mijn duimen draaien alweer op volle toeren. Ik wil volgend jaar graag op kraamvisite bij Say.
Eefje; zo'n heerlijk gezicht als ze zo ontspannen liggen te slapen .
Marleen; We hebben al een paar jaar een dazenval (Loer) staan. Vangt op warme dagen honderden dazen, helaas blijven er ook nog honderden over Onuitroeibaar. 20 honden
Maar een wijntje... Dan moet het wel een goede film zijn geweest Ellen.
Kraambezoek was gezellig. Babytje lag veilig in de box, dus geen gestuiter. Daarna nog met het vrachtwagentje wat minibaaltjes kuil opgehaald. Het "eigen kuil" mag pas over 6 weken gevoerd worden. Nu staat er erg rijk koeienkuil en dat vond ik niet zo'n goed plan. Dus zorgen we nu even zelf voor het ruwvoer.
ellieellende
Geplaatst: 02-08-09 22:23
Ik zie alweer dat ik de helft vergeet...... excuse me! en uiteraard vergeet ik Say niet hoor!!!
Marleen; ff een vraag; Ik heb een enorm verwend hondje, wordt de hele dag genuffeld door zijn oma, maar kan ook goed alleen thuis zijn hoor.... Gebeurt niet veel overigens. Hij haaaat andere reutjes en vind sommige teefjes wel ok! Hij is eigenlijk ronduit vals naar andere honden. Kan mijn hondje nu naar een pension of maak ik hem daar zoals ik zelf denk doodongelukkig mee? Ik sla dus eigenlijk liever een vakantie over, omdat ik Dodge niet naar een pension durf te brengen. Meestal is het zo dat mijn ouders kunnen oppassen, maar het kan best eens voorkomen dat dat niet kan. Heb je ervaring met dat soort hondjes??
Als ik mocht kiezen tussen robin hood/bubbelen en boekje lezen.... sluit ik me in deze toch bij Arjan aan! Ik moet nog ff 1 hond uitlaten.... wish me luck to! hihihihi
ben vakantie aan het uitzoeken, ik heb het denk ik wel gevonden
maladiven.. wat een gaaf eiland/land wat het ook is
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 02-08-09 22:34
Ellen flauwe film gekeken.
Ik weet dat met vliegtuig goedkoper en sneller is, maar wel lastig als je de auto mee wil. Zonder auto is de boot ook maar 60 euro voor een retourtje, maar dan moet je wel weer vervoer in Engeland regelen. Ben nu 2x met de boot gegaan en 2x met het vliegtuig. Kraambezoek overleefd en kuil gehaald.
Ik kijk ook de serieuze Robin Hood, die andere is echt hilarisch. Arjan al moegebubbeld.
Grit
Geplaatst: 02-08-09 22:36
Auto mee in het vliegtuig is idd lastig
ellieellende
Geplaatst: 02-08-09 22:39
Malediven.... Een vriendin van mij is vorig jaar geweest, misschien verwend, ik weet het niet, maar ze vond het saai! Er schijnt weinig te doen te zijn, en toen was het zo warm, dat ze niet eens op het strand konden komen..... Het lijkt mij ook wel wat voor 1 dag, maar weet niet of ik het er 8 dagen zou kunnen volhouden..... Op de foto zie ik ook geen mensen op het strand..... hihihihi
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 02-08-09 22:39
Grit schreef:
Auto mee in het vliegtuig is idd lastig
Zelfs die van mij hahaha, maar op de boot mee is wel prijzig.
Nee inderdaad, maar als je al die foto's bekijkt op het strand ja dan ziet het er wel heel romantisch uit! Maar goed dat vertekend ook behoorlijk, geen idee hoe het daar is.
Ik wil wel zon soort vakantie hoor, maar dan voor heel wat minder eurootjes iemand nog tips?
grid
Geplaatst: 02-08-09 22:42
Ik zou geloof ik niet zo vaak gaan bubbelen daar wordt je nat van en dan moet je je weer afdrogen enzo... en mijn haar wordt dan soms zo irritant... dan sluit ik me aan bij tv kijken/ bankhangen
Ik vond het vorig jaar eigenlijk wel meevallen auto mee op boot naar schotland, maar weet niet meer hoeveel het was Ik vind het wel handig eigen auto mee zo zijn we ook met auto naar Finland gereden en daar rondreis gemaakt