en er staan nog 2 merries naast die niet eens op de foto staan...... met loesje erbij stonden er 5 merries
Stephannie7
Geplaatst: 20-05-09 22:50
@kick1972 Klopt je miste in ieder geval deze dame Vandaag is ze weer naar huis gekomen en nu over 18 dagen scannen duimen dat het gelukt is. Jij ook veel suc6 hopen dat het deze keer wel raak is
Laatst bijgewerkt door Stephannie7 op 20-05-09 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Stephannie7
Geplaatst: 20-05-09 22:50
Dubbele plaatsing
Sidney
Geplaatst: 21-05-09 09:02
wauw mooie foto's hier zeg!
Een van onze tinkie's ;
TinkerTom
Geplaatst: 21-05-09 09:09
Leuk! Ryon heeft het er maar druk mee
mijn jaarlinghengsten Paradiso en Divano (neef en oom, en de oom (divano) is 4 maanden jonger)
samba aan de schriktraining, al een heel paard he, ook bing aan de training, leuk hoor.
SiDD prachtig koppie heeft je tinker,
En de knappe rayon en zijn harem,
De rest ook erg leuke fotos allemaal.
Biggels is dinsdag ook weer naar bijna 5 maand luieren aan het werk gegaan, voorlopig gaat cindy hem zo`n 2 keer in de week trainen, het was gewoon opstappen en wegrijden, ook nog op vreemd terrein met veel paarden en andere hengsten, hij gedroeg zich zoals gewoonlijk weer top.
die gaasjes zijn en te kort, en die sloopt hij, dit werkt perfect en is goedkoper hihi hoewel ik deze iets te lang heb afgeknipt, nahaj morgen weer effe een theedoek op maat knippen ( die dan wel iets korter)
Vandaag op visite geweest bij Zenzy en haar half broertje Djorus,een hengstveulentje vorige week geboren van daisy en djenges.
Zenzy afgelopen september dagkampioen bij de merrieveulen,je kan nog steeds zien waarom ... ze beweegt nog steeds lekker
daphneM
Geplaatst: 21-05-09 23:19
Wauw wat een prachtige foto's! En die veulens!! wauw
stalnijmegen: Is inderdaad wel een goed idee zelf gemaakte neuslap!.Ook wel een ideetje voor ons! en wat een prachtige deken!.
Givano wordt zaterdag 2 en ik had zo iets dan neem ik al vast de muts mee om te laten wennen maar meneertje vondt het allemaal wel best! Vandaar deze foto