Wat erg! Inderdaad zo jong, is dat echt mogelijk? Geen verkeerde diagnose? 
Oh wat vet, een quarter tinker mixje! Wilde vandaag net foto's van Redbull maken maar helaas loopt die kleine stalker me echt ooooveral na in de wei ik heb geen moment rust want dan staat hij weer naast me. Wat is dat een lieverd zeg... En achter anderhalve week vertrekt hij al 

Trek echt een gare bek maar de zon scheen in m'n beeld maarja kijk wat een dotje

Broertje gevraagd of hij mss een foto wilde maken van Cheyenne en mij (met cap! Ik heb een cap gekregen
), maakt hij 20 foto's waar op de helft Cheyenne's hoofd mist
en de andere houdt hij z'n vinger voor de camera haha maar wat hebben wij fijn gereden! Cheyenne is echt m'n enige hippie knol waar ik lekker even op spring met een touwhalstertje en ik rijd zo lekker met haar! Ik merk echt dat ik haar het fijnste rijd zonder zadel en belemmeringen. Ik vind dat ik een beetje in een halve stoelzit geforceerd word als ik met zadel rijd en dan heb ik best last van haar draf die heel hard is en niet vloeiend maar zonder zadel zit je er echt zo fijn op. En ik zit veel netter recht zonder zadel. Maar op Chi durf ik niet zonder die is veel te snel en enthousiast om chill door het bos te hobbelen vooral met haar hormonen op hol.
Wat jammer dat Feike apart moet staan. Misschien toch maar proberen met die merrie?
Weidegedoe is toch maar lastig soms hoor.
Komt goed Mira!