Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gypsylady schreef:Wat een mooie appaloosa
Wat zijn je plannen ermee?
Heb jaren geleden ook eentje gehad
Een sjabrak bonte ik mende ermee
Heb nog wel een foto van hem in mijn profiel staan
aangezien t rijden van mij wel gestolen kan worden daar ben ik wel een beetje van genezen
en rij toch 1 keer in de week al paard
)

jorretje schreef:Zo Nathalie jij laat er geen gras over groeien haha! Is ook t beste om er overheen te komen, gewoon gelijk er weer in duiken
nou ja een geschikte pony vinden is vaak nog lastiger dan kwijt raken vind ik zelf...
heb er nu 2 gevonden bij een boertje maar alles wat te koop staat is allemaal ver weg dus ook dat vind ik wel irritant maar doe zeker rustig aan..
Heb je nog meer foto's van zijn mams? 
Alles goed met Janey dus?
Ik zag al dat Pride goed is aangekomen bij Jennifer, ik weet zeker dat je hem niet beter had kunnen verkopen dan aan haar. Alleen al hoe graag ze 'm wou
En met Hilde erbij komt wel weer goed met 'm, nu met jou nog
https://www.facebook.com/lotte.thevis.3
Die appa is wel leuk!

Ik ben voordat ik Caily kocht naar een Tinker wezen kijken nabij Brussel. En ik woon dus zo ongeveer in het noordelijkste puntje van NL
Was een erug lange, maar leuke dag. Prachtige merrie ook, toen ze in conditie was. Was ze op dat moment helaas niet, neem daarbij een chronische blessure, dus heb het uiteindelijk niet gedaan
Toevallig heette ze ook Kyra. Ze had een prachtig merrieveulen aan de voet met een geweldig gaaf blauw oog (zou ik er dan ook bij kopen). Ben stiekem nog steeds wel benieuwd waar ze nu zijn en hoe het ze vergaat. Nog steeds pakt ze me gelijk op die foto, maar er zaten voor mij iets teveel twijfels of ik wel met haar zou kunnen wat ik wou, helaas...
Schrikken van de aanrijding, gelukkig geen gewonden.

We zien wel waar 't schip strand. Ik vertrouw op mijn gevoel dat het het wel aangeeft als het er klaar mee is. En wie weet is dat wel nooit, geeft ook niet toch?

Ja die! Dirk is idd een volle broer van Gijs en ze hebben nog een volle broer: Bram.
. Oma Lisje (van wenk op bokt) is nu drachtig van King, dus Gijs krijgt dit jaar naast een halfbroertje of zusje ook nog een oom of tante. Grappig he hoe klein de wereld dan ineens is!