Even Sara weer, was gaan rijden met Sara en erna zonder zadel naar de andere wei oma trok foto's en had minimaltezer Toby bij, toby liet ons wel even schrikken door tussen sara der benen door te lopen en met der sokken te gaan spelen. Gelukkig is sara braaf! nou hier de foto's
1) thuis na het rijden op de oprit Sara ook 2) Sara versus auto en de winnaar is sara ze ging er echt half op liggen aanstelster 3) zonder zadel 4) oma aan uitleggen hoe gsm werkt ze snapte het niet (maar zo probeerd dankje oma) 5) 6) hevig zoals ik der ken 7) 8) 9) klaar ga maar in de wei
zoals velen van julie weten heb ik door epelepsie moeite met evenwicht normaal zou rijden zelfs verboden zijn en zonder zadel mag van mijn ouders eigenlijk helemaal niet, gelukkig is sara lief het ideale paard om mij te helpen. Ze voelt me aan en waar zij op mij kan vertrouwen kan ik dat ook altijd op haar. Hoewel ze er is gekomen na de dood van Ydwine nu bijna een jaar geleden is ze nu mijn trouwe maatje geworden. We zijn samen al een heel eind gekomen en hoewel we het soms niet eens zijn ben ik heel gelukkig met haar. Ik weet dat ze neit perfect is, dat ze niet de mooiste en meest rastypische tinker is hier op bokt, maar ze is wel 1 van de paardjes met een vreselijke start in het leven die bewijzen dat ze veel meer zijn dan wat je zou denken.
Sara 1 jaartje bijna! Hopelijk zullen er nog vele volgen met ons 2 samen.
overigens prachtige tinkers komen er voorbij weer pff Diazz ben fan van der !
Jolandaa_
Geplaatst: 27-05-13 20:35
Rose's Mary (vader collin van de gorterstraat) & Mary's Ann (vader Yellow Fellow)
kruising tinker/ fries ze heette hiervoor Isha en zou wel meer over haar ouders willen weten. vorige eigenaar heeft ze een jaar gewoond daarvoor was de fokker.
en mijn kleine meid die nu 6 weken is. mijn eerste kus van haar.
wat een kroelkont sta gewoon schrap om gekrabbelt te worden. en die oogjes zijn op Ooo wat lekker. ken haar nog maar zo kort en al zo dol op haar.