@heidi:super,jack die zal zich nu een stuk beter voelen,nu zijn schoft weer losser is(of noem je dat niet zo).
@sandra:goed gedaan dat je die husky niet hebt laten lopen.ik kan het ook echt niet over mijn hart verkrijgen een dier te laten dwalen.heb t nu 2 keer meegemaakt dat een hond losliep zonder baasje en ik zorg hoe dan ook dat t diertje veilig is en blijft.De eerste keer was op vakantie en liep er 1 bij de bungalow rond,zonder dat hij bij iemand hoorde.in overleg met het personeel van de camping hebben we de hond binnengehaald.Later bleek hij van krakers uit de buurt en is hij opgehaald.(wel nadat hij het hele huisje had gesloopt). de tweede keer was ik net terug van de hond uitlaten en was ik binnen.Opeens zie ik wat bewegen en staat er een vreemde labrador binnen de poort.Geen baasje te bespeuren.naar instanties gebeld en uiteindelijk zou ie opgehaald worden.Er bleef iemand thuis en uiteindelijk bleek ie een paar straten verder te wonen en had ie een redelijk drukke weg over gestoken.(in de tijd dat ie bij ons was hebben we even de poort gesloten zodat hij niet weer de weg op kon).
Jullie zijn allemaal fanatiek bezig met afvallen.super zeg!Ik probeer gewoon veel te bewegen en dat bevalt me meer dan goed.Mijn uithoudingsvermogen wordt steeds beter,maar een sprinter zal ik niet worden.Ook ben ik erg veel bezig met ruana en dat is ook goed voor mijn conditie. vandaag de sokken achter grotendeels geknipt.morgen als ik haar gelongeerd heb werk ik de rest bij.dan is ze moe en blijft ze hopenlijk stilstaan.(gooi wel een plukkie hooi neer dan heeft ze meer afleiding.) hoefsmid is geweest en haar voetjes zijn weer netjes.
nou aan sporten doe ik niet echt.Maar ik fiets iedere dag lekker naar roetje!net zo gezond.ik kan de auto wel pakken ,maar dan ben ik bijna net zo lang onderweg.tja en die regen deert me niet zo.t moet wel gigantisch pokkeweer zijn wil ik mijn auto pakken. Voor mijn werk gebruik ik 3 keer per week de auto maar in de meeste gevallen komt dat vanwege t drukke dagrooster,de afstand is namelijk wel goed te doen op de fiets.
Fijn dat de osteopaat wat heeft kunnen doen Heidy, dat geeft al weer een stukje duidelijkheid. Denk dat je straks verschil wel gaat merken, komt vast goed.
Beweging heb ik ook genoeg, naar school op en neer, 4 keer per week de post, en dan nog de paardjes en alles wat daar bij komt kijken.
Als het een brave hond is, zou hij bij mij ook best in de tuin gelaten worden. Echter niet in huis. voor het geval van ziekte of toch niet zuiver zijn tegenover mijn hond. Maar ik zou hem ook niet laten lopen zomaar.
nee dat deden wij ook niet.Niet alleen vanwege ziektes,maar je weet ook niet of de honden elkaar kunnen verdragen.Desnoods hadden wij de garage opengezet.De poort hadden we enkel dichtgedaan want wij wonen aan een best drukke weg
Eerst kijken of we haar weer op de been krijgen (letterlijk en figuurlijk) Heb geen plannen om haar weer weg te doen Veelste blij dat ze weer thuis is.
Ze is nu ongeveer even groot als Izzy en Indy (1.50 of iets groter, heb gee meetstok) maar vermoed dat ze nog wel de lucht in gaat schieten.
Super dat je de husky hebt opgevangen.
En wat fijn Heidy dat ze Jack los heeft kunnen maken. Hopelijk merk je straks ook verschil met rijden en zit hij dan lekkerder in zn vel.
Goedemorgen. Gisteren met lijnen was het niet goed gegaan. 's avonds een pizza gegeten.
Was nog vergeten te melden dat Jack ook nog scheef is. Ik moet dus gaan "rechtrichten" Dat kan goed met de dubbele lijnen volgens de osteo. Volgens mij is er niemand op stal die ervaring heeft met dubbele lijnen. Ik denk dat ik het zelf gewoon ga proberen. En dan niet rondjes lopen in de longeercirkel, maar gewoon in de binnen of buitenbak en dan zorgen dat hij recht loopt. Lijkt me best moeilijk.
Ik ga vanmiddag naar stal. Laat ik Jack lekker even grazen op het veld. Het wordt mooi weer dus dat is wel lekker.
Draaakje; mooie Avalyn. Ik hoop dat alles goed komt.
Volgende week vrijdag komt de osteopaat bij Amigo. Merkte dat hij zijn rug wegdrukte bij het poetsen. Hij heeft een week niet gereden en hij doet het dus niet meer. Denk dat het toch door het rijden komt. En hij had zijn knie op slot zitten achter. DA erbij vanwege de Rhino meteen diezelfde middag. Hoefsmid is geweest en heeft hem aan de binnenkant van de hoeven korter geveild heeft de knie niet meer op slot gehad. En hij heeft een weekje boxrust gekregen met veel aand e hand stappen. Volgende week pak ik de training weer op als het goed is heb ik dan ook een nieuw beter passend zadel!
Jaron heeft beessies. de bult is leeg. zouden luizen onder de huid zitten voor ze naar boven komen? Geen idee of het luis is? hij is meer dan de helft kleiner dan een vlooi. Bruin koppie,en lijkt op een iets donzig achterlijfje. Iemand een idee?
Pff de hele dag met een verslag voor communicatieleer bezig geweest. Al het mooie weer gemist gisteren ook al door dat zelfde verslag. Net even op en neer geweest naar enschede. Busje heen, busje terug haha. Maaaarr hij is ingeleverd!! Nu alleen volgende week nog informatie onderzoek en rapportage en levensloop psychologie maken. Nog maar 2 toetsen dus.. en nu wel een keer leren! Heb vorige periode alles gehaald zonder ook maar een boek in te kiujken. De toets deze week ook.. maar ik wil mezelf dit niet aanwennen xD t moet toch een keer moeilijker worden?