Wat een leuke foto's weer! En Casey en Toran lekker in dromenland
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 21-04-11 22:58
Caily
Geplaatst: 22-04-11 01:56
Troster dan met deze plaatjes kan je mij niet krijgen... Volgens mij droom ik nog steeds, twee pareltjes, gezond en wel, inmiddels ook verdraagzaam naar mekaar, en gewoon van mij
Vandaag hebben we onze Melodies Danny Boy naar zijn nieuwe baasjes gebracht. Geweldig om te zien hoe hij liefdevol werd opgewacht, maar voor mij toch met ietswat gemengde gevoelens......'t zijn toch net je kindjes he
Christah
Geplaatst: 22-04-11 23:32
Voor Candy was het vandaag eens tijd om lekker gewassen te worden.
Ik moest hem wel eerst even wakker maken voor zijn wasbeurt.
En dan in de wasstraat.
Mero
Geplaatst: 22-04-11 23:38
@Christah, knap paardje is Candy zeg, ik heb hem laatst zien lopen in Terborg (?) en heb mijn ogen goed de kost gegeven! @gipsycobs, wat is Danny Boy een leukie, plaats eens een mooie foto van je knapperd Denver heb van hem genoten op de ICS HK Coole Chany en lenige Tom; allebei op hun eigen manier vlijtig... Kailonne, met een 'broertje' van mijn hengst, mooi kleurtje! Mooie veulens heb je mkortleve!! @Vasthi, wat is Fenoortje heerlijk rond en gezond.. Zo benieuwd wat er over een paar weekjes naast staat! Ik tel de dagen ook af, Ash begint ook uier aan te maken nu...
Nu, mijn CrazyBully Bobby en Ravs dikke kontje
Christah
Geplaatst: 22-04-11 23:45
Dat kan kloppen Mero. Hij staat inderdaad in Terborg en ook nogal in het zicht (aan de doorgaande weg), dus kan goed kloppen dat je hem daar gespot hebt. Als je er dan ook nog een klein voskleurig shetje bij hebt zien lopen kan het niet missen. Bedankt voor je compliment , die van jou mogen er zo te zien ook wezen! Die laatste foto is echt gaaf!