Jajaja, ik wil die ene gave die Evy mij liet zien (ze weet wel welke ik bedoel )
MichelR
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-10 22:58
Het was weer gezellig met de crosstraining.
Grenzen zijn er weer verlegd en ook een hindernis is tactisch door Ingrid verlegd naar de grond. Het zag er ook lang naar uit dat Desiree dit keer zou blijven zitten zo goed was ze bezig! Maar gelukkig voor ons heeft ze ons toch niet teleurgesteld! En ik stond er nog bij ook met mijn fototoestel! Morgen de fotoreportage van de zoektocht van Desiree naar de grond (die ze nog vond ook)....
Hee ja, inderdaad! Woon je echt in Rhenen of in gemeente Rhenen, ander durpje...?
In Leersum staat 'mijn' Tink. En die van jou?
Lowara
Geplaatst: 23-08-10 11:52
Hier gisteren de Tinkers kennis laten maken met de enge grote blauwe megabal. Lowara duurde het " slechts 10 minuten" voor ze niet met grote ogen snurkend meer aan de kant sprong als dat ding bewoog Maar ze keek elke keer wel echt zo van " je denkt toch werkelijk niet dat ik DAAR bij in de buurt kom he? " dus dat gaat hem echt niet worden op de Tinkerdagen, damn.. het blijft wel een mietje hoor
Arwen vond het eerst nog wat eng, maar na elke keer hysterisch te hebben gejoeld wat een geweldig paard ze was, kreeg ze de smaak te pakken. en ze kan de bal nu al met haar neus vooruit duwen
volgende stap: dmv de benen vooruit duwen, en van daaruit erop zitten en kijken wat ze er dan van maakt
die bal... tjah, mischien dat ik ook nog wel zoiets ga proberen al moet ik wel bekennen dat de vorige paar x niet zo heel denderend waren
Gilbey
Geplaatst: 23-08-10 12:10
Desiree heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht (ivm je ribben )
hmm,die bal, als Beggar de kans krijgt wil hij hem slopen en Gilbey doet er ook niet moeilijk over. Moet dus even kijken welk paard er dan aanwezig is om weer een keer te proberen. (heb nu zelf geen bal weer zoals je misschien ook wel zal begrijpen )
nou, ik had verjaardag en ik heb wel mdeicijnen voor mijn rbben, maar dan mag ik dus niet autorijden us die had ik niet genomen... dus rond 12 uur kreeg ik echt te veel pijn, heb ik 2 paracetamol genomen... majah om iedereen dan mee te krijgen die mee moet rijd maar uiteindelijk om half 2 thuis gekomen, en toen meteen die medicijnen genomen, majah... uiteindelijk heb ik het idee dat ik echt al de hele nacht wakker was... moet nu ook echt niet lachen of hoesten...