Hier net alle papieren ingevuld Zal straks het geld overmaken en hopelijk kom ik er aan toe om ze vandaag nog op de post te doen
Esme , bij Brenna zijn ook opa en oma bekend van vaders kant. Ik heb het ook op het papier vermeld maar het staat er een klein beetje rommelig Mocht je er niet uitkomen dan hoor ik het wel
Verdorie beest is weer door verkocht Heb ik weer .... zoektocht zet zich voort....
Vasthi
Geplaatst: 23-04-10 09:33
Leuk stukje in Bit over de DNA Databank Esmeralda! Met een prachtige foto van Arnd erbij Kan het ook niet op de stamboeksites en in de stamboekblaadjes?
Leuk stukje in Bit over de DNA Databank Esmeralda! Met een prachtige foto van Arnd erbij Kan het ook niet op de stamboeksites en in de stamboekblaadjes?
Helaas is er een stamboek dat besloten heeft dat wij geen profielen meer mogen opvragen die door hen zijn vastgelegd bij Van Haeringen. Het maakt in de praktijk niet zo heel veel meer uit want in veel gevallen willen we toch een nieuw profiel. Maar ik vind het wel jammer dat ook bij dit initiatief er weer andere motieven de boventoon spelen. Of dat nou geld is of macht. Het lab gaat nu de andere stamboeken benaderen of zij wel akkoord zijn hiermee en ik verwacht dat er dus nog meer op slot komt te zitten. Behalve als je er uiteraard zo'n 45 euro extra per profiel voor betaald aan het stamboek
Ik ga gewoon lekker door en het komt wel goed
Tevens met Van Haeringen over de batchgrootte gehad en die is erg moeilijk te veranderen. Het kan wel, maar ik denk dat de prijs per profiel dan behoorlijk zal stijgen. Hoeveel precies, daarover krijg ik nog uitsluitsel.
M_D_H
Geplaatst: 23-04-10 19:58
ik snap niet dat er weer tegengewerkt moet worden...? in feite hebben ze er alleen maar profijt van beetje jammer weer...
puur
Geplaatst: 23-04-10 19:59
pfff wat dom zeg , dit gaat toch juist over het zuiver houden van het ras
het meest l*llige is dat iedereen betaald voor een profiel bij een ras toelating maar dat het meeste haar ed verdwijnt in zakjes in mappen op een grote plank
desalniettemin blijft het l*llig dat we er wel voor mogen betalen maar er niets voor terug zien
Precies Rommulus, zou het niet helpen als de leden aan het stamboek laten weten geen problemen te hebben met het verstrekken van de gegevens aan de DNA bank?