Foto's van vanochtend: aan de wandel kroelen met dochter Cesair
starjo
Geplaatst: 19-05-09 08:41
Mooie, lieve en leuke foto's komen er weer voorbij. Claire is echt een mooie merrie zeg. En die foto's van Drum ,gaaaaf, voor al die eerste ,echt een stoere vent
jeetjemina wat een verdriet allemaal..... ik zit altijd met heel veel plezier onze prachtige paardjes te bewonderen zo lekker met een bakkie koffie erbij, maar zit nu de laatste paar dagen alleen maar met tranen heel veel sterkte voor diegene die hun mooie /lieve paardjes nu moeten missen ik kan jullie allemaal niet persoonlijk maar het is wel prettig dat iedereen meeleeft met elkaar en begrijpt hoe kl*te het is om je paardje te moeten missen, hopelijk nu alleen nog maar leuke berichten.
hierbij een paar gekke foto's om iedereen een beetje op te vrolijken
snowdon
Geplaatst: 19-05-09 09:53
Snowdon gaat uit z'n plaat Net geen tweespan
repede
Geplaatst: 19-05-09 09:58
en eindelijk ook leuke fotos van mijn repede
fraske
Geplaatst: 19-05-09 11:19
quote snowdon; Net geen tweespan
hihi scheelt maar een haartje of je maakt een tandem en dan die kleine voorop
Geweldig Desillies! Gewoon de hele familie samen in de wei. Kan het nog mooier?
Gisteren weer het grote stuk wei in de uiterwaarden met de fotocamera bezocht. Araghon heeft het er super naar zijn zin. Kwam mij alweer vrolijk tegemoed gerend. De knapperd.
starjo
Geplaatst: 20-05-09 11:28
`heerlijke plaatjes weer allemaal. Wat een scheetje ,mariska
Hier nog eens een vervolg van de schriktraining (schrik schrik)
Door mijn zoon gemaakt, Bing zonder oren Maar vond het wel leuk om hem te plaatsen Een bekkie om op te vreten
wat kan iedereen toch schitterende foto's maken, (en wat lijkt het of ze er zo mooi voor blijven staan, als ik met het fototoestel aankom, zie je ze denken, heb je haar weer met dat maffe ding... maar dit vind ik wel een geweldige foto vorige week gemaakt
KUSJE voor mijn mama en natuurlijk een foto van zieso hoort er ook bij
fraske
Geplaatst: 20-05-09 18:35
mooi halster heeft Bing schriktraining tja ..... ik ga er niet onderdoor,ik ga er niet onderdoor maarrr wil wel dat snoepie !!!
okee heel snel dan
lekker lang gras desillies hoeft ze niet zo te bukken