romeorowan schreef:Dat van die slappere achterhand stond jaren geleden vermeld op de site van paardnatuurlijk bij het hoofdstuk IR.
'Onverklaarbaar kreupel van achteren', ik weet niet of dat nu nog in het rijtje staat maar het klopt bij Indiana wel.
Singasong: Indiana 'knoept' niet, tenminste ik neem aan dat jij met knoepen dat geluid in de gewrichten bedoeld. Indiana maakt af en toe (vooral in de overgang van jog/draf naar stap) een glijertje, alsof er een glad plekje in de bak ligt.
Ik hoop de Gluco Balance vandaag of morgen binnen te krijgen. Geven jullie daarnaast ook nog magnesium? Dat werd door Josefien ... (ben de naam even kwijt) waar ik het spul besteld heb geadviseerd.
Indiana en haar 1,5 jarige zoon krijgen momenteel 2 pilletjes echinaforce van Vogel om de weerstand wat op te krikken, hoewel die bij Indiana wel goed is. Utah, haar zoon, blijft iets snotterig en iets aan de diarree. Ik hoop hem hiermee wat te ondersteunen.
Ik dacht dat er ook magnesium in de glucobalans zat.
Niek krijgt er glucosamine speciaal bij. Was in eerste instantie niet de bedoeling omdat hij dan te veel magnesium binnen zou krijgen maar achteraf bleek dat hij het toch nodig had.
Ik bedoel idd het knoepen van de gewrichten. Ik hoop dat het niets ernstigs is, hij loopt er niet kreupel van ofzo maar vind het een naar gehoor.
Echinaforce is volgens mij altijd wel goed.