miss_nadine schreef:Ik had de dierenarts vanmorgen aan de telefoon en het is nog niet echt duidelijk wanneer ze naar huis mag. Er word in ieder geval aan het eind van de week nog een spiertest gedaan dus ik denk dat ze nog wel even een paar daagjes moet blijven.
Verder hebben ze vandaag een best druk programma voor dais. De hoefsmid komt haar bekappen, ze gaat misschien even los in het paddock en dan hopen ze dat dais gaat rollen zodat ze kunnen zien of ze zelfstandig omhoog kan komen. Veder word ze ook lekker gewassen want ze heb allemaal bultjes waarschijnlijk door de vliegen. Ondanks dat ze al een keer gewassen is ruikt ze nog naar sloot haha, die vliegen blijven dus ook op der af komen.
Ze gaan ook weer een stukje met haar lopen en een stukje draven.
Nog ff en dan staat ons meisje weer lekker in haar eigen stalletje! Ze komt er echt bovenop, daar twijfelen we niet aan!
Wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk nieuws om te horen!!! Kan me voorstellen dat de "eau de sloot" nog wel even zal blijven hangen..mss een tip om met Biotex te wassen? Niet alleen wordt ze er mooi schoon van, maar mss dat die enzymen daarin de geur ook goed afbreken? wel heeeeeel goed uitspoelen he!!!!!
En ik ga lekker verder duimen in de hoop dat ze heerlijk gaat rollen én uit zichzelf weer omhoog komt. Nog een klein weekje doorbijten meis, zorg ook voor jezelf he..