Rom... dat ziet er echt niet fijn uit...
Sterkte ermee!
He Berdien.. wat balen joh! Hopelijk komt het bijtijds in orde... Hoeveel dagen is ie nu? 2 weken?
Jellie is ook lekker bezig
Goulash eten wij best vaak hoor, maar dan gewoon op onze manier, stoofvlees met een mixje, rijst koken, groentes erbij. Smaakt best hoor 
Iemand haflinger kopuh?
Wilde vanmiddag nog net voor het avondeten een blokje om met Aman, zonder zadel. Ten eerste, ben ik nog geen minuut het erf af, begint het te hozen, toch doorgezet en gaan draven. Echter, toen op een gegeven moment komen bijna bij buurman aan die in het land bezig is (zeg zo'n 10 m ervoor). Madam gaat in de ankers, en weigert door te lopen
Omdat buurman al geïnteresseerd begon te kijken, het nog steeds regende, en Aman steeds gladder werd heb ik dus opgegeven en ben omgedraaid
Toen dus maar een beetje de weg op en neer gereden, ging heel goed, tot ze het ineens weer op dr heupen kreeg. Wou ze echt en pertinent niet meer vooruit...
Heb toen serieus een 20 minuten lopen vechten, continu achterwaarts, zijwaarts lopen en richting alle kanten gegaan. En nog bleef ze meuten, nou, toen werd ik het echt zat. Ben afgestegen, heb dr een paar flinke schoppen tegen dr achterhand gegeven (met stalen neuzen, dus dat voelde ze wel hoop ik
) Toen aan de hand een stuk meegenomen in draf richting de goede kant. Weer stilgezet. Aanloopje genomen en kwam er gelukkig weer op
Toen wilde ze in eerste instantie weer gaan meuten. Maar toen ze twee keer de onderkant van mijn schoen (zeg maar dat randje) voelde, veranderde ze gelukkig van gedachten en gedroeg zich daarna wel...
En dan dit alleen maar omdat ik zonder zadel zit, dus geen grip heb, en ook geen zweep meehad... Aaargh, in het begin vond ik het wel humor, maar daarna bleef ze wel een beetje erg lang doorgaan, dus was het wel beu