Vandaag heeft mijn tinkie Tom voor de 2e keer een zadel op zijn rug gehad, Tom is net 3 en we gaan langzaam beginnen met inrijden. Hij pakt het super op en doet alsof hij het al jaren zo gewend is Wat ben ik toch trots op mijn stinkerd!!
hey marietje... wat is hij toch GAAFFFFFFFFFFFFFF die knul van je.. man o man steeds valt mn mond open als ik hem zie en moet ik een nieuw slabbertje omdoen
wat een heerlijke paardjes weer, ik ben bij een 1 jarige dochter en zoon van chuckie geweest, charo de zoon is een echte naarling, maar tara de dochter is best mooi in model gebleven. meisje bij de paardjes is de dochter v/d eigenaar, ze wide ook heel graag op de foto en is erg gek op de paardjes. (heb ze ff in linkjes gezet omdat ik ze niet geplaatst kreeg grr)
Mooie Tinkies zie ik hier voorbij komen!! Traveller; mooi span heb je toch en mooie wegdroomfoto van je dochter (?) Berdien; wow, wat een buik al zeg, maar Jessie is echt een mooie dame! TM: mooie Chuck Dochters (ahum ), dat sabino is echt een geweldig kleurtje! Teuntje; mooie foto's van je kanjers! Dazmar; mooie Tom, en wat braaaf! Knappe Chub & Chief! En heule knappe Shathu!
én nog even m'n nieuwe aanwinst;
over een week komt ze thuis
Laatst bijgewerkt door Kytha op 17-06-07 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt
mooie tinkers weer MM gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst donderdag weer gereden met brandon, ging redelijk hij was vreselijk koppig en hij wou de hele tijd naar de uitgang. maar op het einde ging het toch hier enkele pics
Wow, wat een lichaam, wat een behang. Je vent is in topconditie KMD!
Mooie Tink die Brandon! Hij mag wel wat meer ruimte voor krijgen (loopt achter de loodlijn)
Knappe Kenyi en elegante nieuwe aanwinst Grainy
Mooie veulens van Chuck.
Fotogenieke dames van Teuntje
Gaaf kleurtje heeft Tom en wat is ie braaf.
Chubby, je dame en haar zoon staan er prachtig bij.
Shatu, mooi als altijd.
Rit met 9 Tinkers van gisteren in Soest (bokkers Cheveyo met Kit, Tinkerloos met Femke, MarielS met Rosey en Vasthi met Vasthi) Foto copyright Ron Foto copyright MarielS