Dat was het Flet: dracht... Zou leuk zijn nog een lesje. Als haar conditie het toelaat...
Thanks voor jullie duimerij vanmiddag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vasthi schreef:Flettie, Seamus is toch niet echt van het lichte type? Lekker dat jullie zo afgebeuld zijn door Corine.

Vasthi schreef:HELP! Zijn hier misschien mensen die zaterdag via de A1 richting de keuring in Zeeland gaan???????? Ik heb 2 dozen met Batties staan die zaterdag daar naartoe moeten......
Ik moest even mest uit de wei halen. Ook nog van gister. Jee wat produceren ze veel zeg! Ben dik 2 uur bezig geweest alleen maar mest scheppen. Gelukkig zo naar de fysio, hahah mijn arme rug.

dan pas kan je echt een mening vormen. 
Geen idee hoe oud deze foto's zijn. En als Shayla van Grai naar Vanner kan dan Seamus vast ook. Maar ik blijf het een mooie hengst vinden. Stond ook op mijn lijstje voor Flet en als hij wat dichterbij had gewoond was het nog een moeilijke keus geweest tussen hem en Gulliver.
Jellie schreef:Yarka, stoer he die galopswissel!
Ik vind hem ook mooi en ook erg ver weg (Limboland). Een merrieveulen van hem haalde in Houten bij ons in de rubriek een eerste premie samen met Hindu. Jellie schreef:Kiara, heb jij ook een boomlooszadel? Bitloos lijkt me zelf o.e.a. manier:? niet zo geweldig/ eng om geen conrole te hebben. maar ja ik wil alles proberendan pas kan je echt een mening vormen.
Jellie schreef:Marcella, ik weet nog niet wanneer we moeten maar als ik t hoor zet ik t hier wel effe neerAls we lukt komen we ook op de 8e even kijken maar dan alleen bij de 1e proef. We moeten dan namelijk bij mijn ouders gaan eten en daarvoor nog bij iemand anders langs
![]()