wat een mooie foto´s gezien, van springen,water,land enz.
sinds 4 aug loopt morri samen met fjord tessa op onze eigen stukje land
Juliekeuh
Geplaatst: 18-08-12 17:22
Met het warme weer heb ik daarnet Casje en Kaitlin even een douche gegeven Casje voor hij natgespoten werd Oooh water Seg baasje, waarom komt daar nu geen water meer uit ???
Dan mocht Aiko even de weide uit om daar wat te grazen en te knuffelen en foto's te maken Jij ook een stukje hebben baasje? Tis op beetje stappen
Tirza
SiSi1984
Geplaatst: 19-08-12 11:21
Mooie tinker voorbij zien komen, mooi setje gezien, springfoto's en ook zwemfoto's (zal ook nog altijd een droom van me zijn dat te kunnen doen met Ferris ) Vandaag voor het eerst in echt bos geweest. Hij gedraagt zich perfect en kunt hem gelukkig goed corrigeren wanneer het nodig is.
Hierna heeft ze het hele land met me doorgerent (komt ze achter me aan om te spelen)
TinkerTom
Geplaatst: 19-08-12 20:43
Ik had gisteren wedstrijd in Oudenhoorn waarna Tom een nachtje bij Monique en haar Bing gelogeerd heeft, om vandaag samen een mooie buitenritje te maken, als afsluiting van een super gezellige dag Bing nog even op de gevoelige plaat gezet!
Prachtige tinkers weer hier,ongelooflijk! Resi_lover;ik ben opzoek naar zo'n halster,nergens te vinden in België.
Spirit nog eens,enkele dagen geleden 2 touwhalsters gekocht dus bij deze heb ik er snel eens eentje gepast bij hem.
starjo
Geplaatst: 19-08-12 22:59
Leuke spring en waterfoto's Mooie , lieve Avelyn, sterkte nog draakje met het verlies van je trouwe vriendinnetje Mooie Tolkien met verdiende kampioenslint, gefeliciteerd Teveel mooie paardjes langs zien komen.
En mijn Bing voorbij zien komen bedankt voor de prachtige foto's Miranda, ik doe er ook nog ff een paar Oh lekker kontje Daarna nog even los in de bak.
wow knappe paarden weer allemaal lisaluna wat een geslaagde leuke foto
lieve jill nog eens
starjo
Geplaatst: 20-08-12 23:37
Zag dat ik in mn vorige post , Bing los in de bak had geschreven , maar had de foto niet geplaatst Bij deze dan maar. Ook gisteren gemaakt door Miranda Haak En deze kreeg ik net op mn FB van Miranda,
vuurtoren
Geplaatst: 21-08-12 07:32
Mooie foto's komen er voorbij . Annique en Pallieter
monicees
Geplaatst: 21-08-12 14:28
wat een hoop knappe, stoere, leuke en schone vlekken komen er weer voorbij!!
Ik heb vanmorgen, na láááng blikken sparen, mijn nieuwste uitvinding in elkaar gezet.. ''de grote blikken verschrikker'' tijdrovend er arbeits intensief klusje, maar dan heb je ook wat, vanmiddag meteen getest dus! was een groot succes!
tadaaa!
eerst maar even kennis maken..
ze roken en smaakte iig goed!
gordijntje maar even open gemaakt na veel geduld ging ze er doorheen, ze vond het geluid niet eng, meer dat er iets tegen haar lichaam aantikte maar na 5x ging het vlekkeloos, de kanjer!
ook moeders was uiteraard de l*l!
''dit durf ik echt wel hoor, pompiedom''
vrijdag zijn de luchthoorn, ratelaar en klappertjes pistool weer aan de beurt, om het leuk te houden!
JPTinkers
Geplaatst: 21-08-12 14:48
haha de blikkenverschrikker geweldig!!! knappe pal ben toch jaloers op bing zijn manen Karla jou mannen zijn ook hmmm
hier een paar foto's van bandit de rest staat hier