je bent me voor even opnieuw geuploade maar door angelique gemaakt. vanmiddag zijn we bij der op bezoek geweest. ben heel blij daar weggegaan. meisje heeft der goed opgevoed, tis een lieverd en ben zeker qua bouw niet ontevreden.
Mooie leuke foto's weer gezien,geweldig met die voerbak hihi, . Wij zijn gisteren met de hele familie een rondje bos gaan doen:
rosant
Geplaatst: 04-03-12 09:43
Ik was gisteren aan het lezen op bokt en kwam op de topic waar men vroeg hoe de nakomelingen van verschillende grai hengsten het deden ... [TI] Nakomelingen verschillende Grai hengsten?? Had ik net gemist, heb nog iets gepost maar de topic is niet meer actief dus zet ik hem hier even terug tussen want geen enkele foto van een Venco kind , da's toch spijtig Hier is Venco zoon Aerjen van het Cauterhof , geboren 19/03/2008 bij Bert Swennen destijds , wordt 4 jaar en is ondertussen 1,55m voorbij. Vooraan slanker gebouwd , achteraan is hij net niet zwaar genoeg voor een cob . Veel knie actie en zweven als hij draaft, mooie gangen ... Dit zijn nog foto's van vorige zomer dus als driejarige , hij is nu nog wat groter en zwaarder. Ik denk dat hij uiteindelijk toch wel 1,57 m ofzo gaat zijn, we zullen hem in de zomer nog eens meten .
Ik kijk (en lees) trouwens bijna dagelijks naar de "tinkers in the picture" en dat is altijd genieten , " heel mooie paarden kijken" en met plezier lezen hoeveel liefde hier stroomt voor het ras . En niet te vergeten : de prachtige foto's die er geplaatst worden , om van te smullen !
Mooie tinkers weer En de eerste veulentjes Kan niet wachten om al het kleine grut in de wei te zien! Toch maar even goed gaan nadenken om Flame volgend jaar te laten dekken ofzo
Laatst is een vriendin hier geweest om Flame even te rijden Flame stond al tijdje stil en ik had vakantie dus was van plan haar te gaan rijden, maar ik moest zonodig me knie kneuzen Dus vriendin er ff opgezet, ze had haar mooi aan het lopen moet ik zeggen
Muds
Geplaatst: 05-03-12 20:05
Ik dacht dat Flame niet veel toffer kon worden, maar blijkbaar had ik het mis. Wat een dame wordt het ineens!
Wat leuk om te zien, Duncan braaf eten delen
MukiwaCobs
Geplaatst: 05-03-12 20:20
hier weer een fotobommetje van Mary<3
Haar lieve koppie
en haar neusje met "voelsprieten" en haar kleine snorretje