Succes met wind trotseren en foto's terugvinden! Hier (nog) geen wind
Geloof niet dat ik vandaag nog bijraak (mis ik iets essentieels?) ... Vanmiddag lekker naar Say loïs als er niemand in huisje zit kan ik misschien vanmiddag dus wel foto's maken
Hier gaat het al wat beter, de pijn is zich aan het verplaatsen vvan me nek naar me rug , dus gaat al wat beter Morgen weer naar school.
Morgen komen ze ook een nieuw zadel voor Prada aan meten Ben benieuwd! HEb ook een nieuwe deken voor Prada gekocht, een rode van Amigo, maar daar maak ik morgen wel n foto van.
Goedemiddag! Wat zijn jullie gister hard gegaan zeg! Niet echt meer gewend.... Heb veel bijgelezen maar ga het niet allemaal redden.
Ga me nu maar eens omkleden voor het paardrijden. Vriendlief is aan het eten koken en na het eten moet ik meteen weg voor mn les. Heb er weer zin in! Als t net zo lekker gaat als afgelopen zaterdag ben ik helemaal happy!!
Leuke foto's Eva!!!!! Jullie zijn echt cute saampjes Alleen die tand....of ziet het er erger uit dan het is....??
_janet_
Geplaatst: 25-11-09 18:21
Ben benieuwd eva! Edit: ze staan er al. Wat is ze leuk. Alleen dat tandje
Wat voor zadel Joyce?
Carola lekker rijden vanavond.
Vanmiddag eerst ingeschreven en toets gedaan voor data entry bij de tnt voor de maand december. Heb ik in iedergeval wat mocht de sollicitatie die nog loopt niets worden.
Daarna nog geklust, naja vooral opgeruimt. Wilco heeft de buitenverlichting gemaakt. Hij had zomaar een dagje vrij genomen om samen met mij in ons huisje bezig te gaan.
Toen ik naar huis reed zag ik dat de buurkinderen op de Shire ruin aan het rijden waren. Zo schattig net Ziggy maar dan helemaal zwart met witte sokjes. Hoop snel dat ik kennis maak met deze buren. Ze hebben 2 mini appie's, een Shire en een Fries.
Leuk zou leuk zijn als het wat klikt met de buurtjes Janet!
Succes met les Carola!
Travis was vanmiddag een beetje irritant, zal wel door het onstuimige weer komen ofzo. Kaya was super lief juist haha
Nog naar de ruitersport zaak geweest, voor Travis niks nodig maar toch even gekeken en heb zelf sokken gehaald Kaya heeft een neiwue deken gekregen, nu maar hopen dat hij past, een ongevoerde regendeken met fleece binnenin, was nog in de angebot ook beter
_janet_
Geplaatst: 25-11-09 18:39
Zit stiekem al een beetje te bedenken als Ziggy en Dundee daar heel misschien kunnen staan
Ze hebben een hele grote paddock, en een hele grote inloopstal. Waar ze ook met zn allen staan. Ze hebben een rijbak (heb gezien dat ze s avonds even met zn alle los mogen in de bak). En ze hebben verschillende weitjes. Nu staan ze dus in de paddock, in de zomer overdag op de wei en s avonds in de paddock.
Heb even wat yoga gedaan, zat een beetje vast tussen m'n schouderbladen.
grid
Geplaatst: 25-11-09 20:30
Joyce hard gevallen door hond gelukkig gaat het alweer wat beter...
Baby Clover tand los die heb je er toch wel uitgetrokken of?? kun je ketting van maken of zo
Zie ook nog leuke foto's van Mirjams kudde en Muds bij veulie en Grainey wordt voor veulen aangezien
en Denise spullen al klaar nu nog afwachten tot keuring spannend! Duim voor je dat goedgekeurd en door yoga schouderbladen weer los
Maartje en Janet nog druk aan het klussen Wilco zelfs dagje vrij gepakt Janet klinkt idd als een leuk stekkie en zo dichtbij snel contact maken anders een keer "toevallig" met Ziggy naar jullie huisje rijden als ze je shireachtige paardje zien raken jullie vast snel aan de praat
John en ik zijn allebei niet zo'n praters maar juist tegen elkaar kunnen we wel dingen kwijt Voelt ook echt als hartsvrienden nu alweer bijna 12,5 jr (en nee niet getrouwd ) Als er bij John iets is moet ie er vaak als ie thuis is 1st nog zelf over nadenken... dan komt ie thuis en dan weet ik dus al dat er iets is maar op dat moment zegt ie zoiets als "wat zou er moeten zijn" of "o niks" pas richting bedtijd begint ie erover
Mirjam lijkt me wel vervelend als hij je soms zo "buitensluit" zou voor hem toch ook makkelijker zijn maar zo te horen iemand die denkt dat ie het allemaal zelf moet/ kan (en op zijn manier) en het niet los kan laten aan iemand anders Hopelijk ziet ie op een dag in dat jij Prima kunt helpen en dat dat hem ook wat meer "rust" geeft
Lies bedrijf anders gelopen dan vooraf bedacht
Nog enkele zieken Beterschap!! pff Annique je bent ondertussen al best lang ziek niet
en zag ook nog nieuwe voorbijkomen Welkom
O en wat zei ik over niet waaien was het bos nog niet in met Say toen begon het Wel weer heerlijk gereden en bijna niemand tegengekomen Say heeft heeft nu ook last v het (in verhouding) te warme weer idd heb ook wel zin in open vriesweer
O ja was fototoestel vergeten wel wat foto's met tel gemaakt maar weet niet of er wat bruikbaars tussen zit
Zo ook aan de gang met foto's knutselen iets maken voor staleigenaresse voor Sint