oeh jante foute opmerking nu krijg ik ook zin in een pizza hmm een hele pizza is teveel hmm ik zet de vetpan aan
En ik ga nu lekker eieren bakken, met ham... mmmmm.Wat stom Joyce, van je ex! Zet 'em maar lekker op z'n plaats! Sita: Lekker naar Drum, leuk hoor! Doe 'em de groeten van z'n exvrouwtje Mirthe...
brr ik ben een keer heel erg ziek geweest van bros toen heb ik zo'n 1,5 zak van die dingen opgegeten sins dien snoep ik niet zo belachelijk veel meer
eh ja best wel dom he ach tja het voordeel is dat ik er wel van geleerd heb lekker eh jaha eh ik geloof dat ik na die tijd nog 3 keer een bros heb gehad en het was zeker 10 jaar terug dat het gebeurde
Dat is wel zo! Hahahaha Ik heb beneden nog een chocolade kip Me kat ligt op me schoot.. Half over me arm heen, ken amper nog typen
zo ik heb een bortje patat met joppie saus op chocola is zeker lekker ik vind de cotedor witte pladine lekker schijndel weet ik niet denk het niet
Ik ga wel naar schijndel toe waarschijnlijk. Nog even een auto regelen. Het is best ver rijden, maar er komen hengsten die ik zo graag een keer in het echt wil zien.