Teun, toch feliciteer ik jou ook!

Lekker gereden Siet, mooi!
Idd TK, de natuur wijst zich dat allemaal vanzelf
Dewi is een strenge moeder, en Aman moedert gezellig mee...
Leukste scène : Aman geeft Elvira een beet omdat ze tegen haar aan bumpt. Dewi draait zich om, vliegt op Elvira af, en geeft ook een beet. Van : Je tante heeft gezegd, en nou doe je het nog! Dus denk erom!
TK : Sita had een rode boom erin, en ik denk mijn witte geprobeerd? Rode was te nauw iig.
Hier is het overigens mooi weer 
Pfff... ik ben aan vakantie toe
Gisteren 's ochtends en 's avonds gewerkt, zou eik vandaag vrije dag hebben, dus niet
Collega wat voor me zou invallen bleek dat niet te weten en had op haar andere werk een nachtdienst... Sjaa... andere collega is ziek (blaasontsteking) en weer andere collega moest ook werken. Dus toen toch maar weer wel gaan werken, maar dan alleen voor ontbijt, collega met blaasontsteking is toch komen opdagen en heeft de kamers gedaan terwijl ik ontbijt deed.
Daarna om half 10 zoeff naar huis, veulen wassen. Wat een braaf ding is het toch he. Met koud water, een harde ruwe borstel hardhandig gewassen worden en het nog goedvinden ook
En dat met de temperaturen van nu...
Anyway, ze is redelijk proper geworden, dus toen beetje rondjes over het erf gaan wandelen (quote ma Flodder : Zet 'm maar in t zonnetje, dan ken ie drogen...) Was heel braaf, moeders niet zo...
Daarna op paddock gedonderd en toen koffie gezet voor veulencontroleur. Die was er stipt op tijd
Ding is nu gechipt, onthaard voor DNA, dito voor Dewi (die het daar ook zwaar mee oneens was). Op de foto gezet, dus over 3 maanden heb ik een paspoort als het goed is...
Met een wít veulen

En vanmiddag ga ik naar de telefoonwinkel, vannacht blijkbaar eng gedroomd, werd badend in het zweet in paniek wakker. Telefoon gegrepen en meerdere malen pincode verkeerd ingetoest. Gevolg : SIM geblokkeerd...
Puk-code.. maar dat ding ligt of op Dronten, of is kwijt. Heb m'n mobiel al een jaar of 4....