Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

yarka schreef:Keeva: in Oud-Alblas. Ongeveer vanaf de eerste week van oktober.
Blijf naar meer verkooppunten zoeken.

Koetje4 schreef:Jean hoe is het met jou poppetje?

Snel naar paard geraced, benen gewassen de de staart, in een nieuw wereldrecord, toen snel naar de wedstrijd. Ingereden en gestart:

), wonend in Duitsland, werkend in Emmen en in het bezit van een 1.5 jarige Shethengst en 1+ Tinker (d.w.z. ze is drachtig
). Zus(je) van TanteMiesje hier op bokt en vriendin van Tuihanti hier op bokt (maar die laat zich niet zo vaak zien
). Verdere info in mijn profiel.
paardje!!
Dan zit ik te denken aan Boris, Seamus, Robin of Venco. Glen zou ook een mooierd zijn maar die heeft ook wel 'stevige' genen in zich (v. King Rocky) en m.i. er zijn al zo veel Glennetjes binnen het stamboek. 

Daar staat ook nog 1.5 fles van bij thuis. Samen met nog 2 flessen Plum... voor het geval we een avondje buren op bezoek krijgen 

Na de eerste lessen waarbij Fayette recht gericht moest gaan lopen en daarna voorwaarts-neerwaarts moet ik haar nu wat hoger gaan instellen zodat ze niet zoveel gewicht op haar voorhand heeft en meer op achterhand gaat krijgen. Is weer erg lastig maar daar gaan we aan werken.
Mwaaaa, niet ons sterkste punt.....

Linksom aangalopperen doet ze netjes op de hulpen (buitenbeen achter de singel, binnenbeen op de singel, etc.). Rechtsom aan galopperen doet mevrouw alleen in de goede galop als ik de contrahulpen geef. Geef ik de normale hulpen (zie boven) springt ze verkeerd aan, leg ik mijn binnenbeen achter de singel en buitenbeen op de singel dan springt ze goed aan
Nou ja, maakt niet uit op welke hulpen als ze maar goed aanspringt 
Fijn dat koetje en jij veel plezier hadden met de stamppotrit!
Succes met de fysio. Wat gaaf dat je herten enz. bent gaan kijken! Prachtig 

Als we lukt komen we ook op de 8e even kijken maar dan alleen bij de 1e proef. We moeten dan namelijk bij mijn ouders gaan eten en daarvoor nog bij iemand anders langs
Leuk dat jullie met Joey ook aan het oefenen gegaan zijn! Oh, en bbq 

Ik zie t al voor me…. Jij hebt zo te lezen ook een lekker weekend gehad. Wel flink afgebeuld door je lesgeefmens 
en voel me echt energieloos
Gelukkig is baas weer terug van vakantie dus hoop dat ik een flinke stapel werk krijg
vanaaf mag Jan rijden. Morgen komt de bekapper en testen we de Barefoot en t bitloze hoofdstel

en
Chubby schreef:Flet, lekker gereden met Corine dus. Was je laatste les voorlopig toch? Why?
Ooooh, spannend Chubby!!!
Ze zit rond die tijd op zo'n 6 maand dan kan ik denk ik nog net even zo'n pittige les mee nemen maar daarna zal het te zwaar voor Fayette worden.
moet je er eens op gaan zitten als ze zo'n wissel doen. Erg raar gevoel. Fayette maakte afgelopen zaterdag schijnbaar ook een hele mooie wissel die niet had misstaan in een Z proef aldus de toeschouwers. Jammer alleen dat het wel ongevraagd en op eigen iniatief was