Leuk hoor iedereen aan het trainen...hier lesjuffen aan het uitproberen en ik zie wel wat het word in leusden..slechter als de vorige wedstrijd kan het niet gaan
Pride zn nieuwe setje voor oa de tinkerdagen Ben ook al bezig met een bruin zadeltje (ga met hem over op bruin tuig) en oud roze peesjes komen er ook al aan
Is mn verzorgster helemaal blij mee die is gek op roze
Een vraagje. Moet mijn werkrooster aanvragen. Is de datum voor september al bekend?
patrick1994
Geplaatst: 24-05-13 22:55
Leo, jou Z debuut ga ik echt niet missen, ben echt reuze benieuwd. Hier ook flink aan het lessen om alles weer een beetje in het gareel te krijgen. Laten we het erop houden dat Shadow al last heeft van zwangerschapshormomen. Vorige week en deze week 2x per week les gehad zondag mijn tweede lesje voor deze week bij super juf BRITTA (woensdags les ik bij mijn vaste instructrice Joska) En dan hopen dat we in Leusden weer kunnen knallen, ga dit jaar proberen er nog meer van te genieten als vorig jaar
Calanddra
Geplaatst: 24-05-13 22:55
Galeo schreef:
Ik kom met blauwe peesjes en blauw oornetje, roze of wit dekje Dan is pride niet de enige man met roze
Jeeej
carolina1278
Geplaatst: 24-05-13 23:01
Lowara schreef:
Heb je van beide les? Of gewoon proeflesjes aan het nemen?
Op het moment inderdaad van beide les en ga dan kijken wat het beste klikt bij ons
Nou het zo dichtbij komt krijg ik ook wel de kriebels, ik ga niks spannends doen ofzo hoor maar toch... Een a proef(onoff), bosrit en de hindernisbaan, voor mijn eerste tinkerweekend dacht ik 1 onderdeel per dag is mans zat Ik ga gewoon voor de lol met m'n knol!
Hier geen kriebels(komt door afzegging puppycross) Ga lekker rijden en zien waar we stranden.
starjo
Geplaatst: 25-05-13 13:06
Spannend voor Leo, haar Z ( debuut Ja Patrick gewoon genieten joh. Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen En zo te zien zijn er een hoop fleurige setjes te zien. Alleen dat is al leuk om naar te kijken
Hier is net de DA bij Bing geweest. Hij loopt sinds enkele dagen wat te kuchen en dan vooral als ik et ga rijden doet hij het even. Maar nu hoorde mn man hem van de week en vanmorgen ook op s stal Hij heeft een lichte bronchitis ,dus nu inj en ventipulmin gehad, dus even rust geven en voordat ik naar leusden ga, komt hij nog even luisteren.Dus hopen dat hij snel opknapt
Beterschap voor bing maar een kuurtje Ventipulmin doet wonderen temisten bij mijn pony was het hoeste binnen enkelen dagen over dus hoop ook voor je dat het snel aan slaat
MichelR
Geplaatst: 25-05-13 17:27
ff delen hoor de weersverwachting voor de tinkerdagen.