Ik vind water ook zo vies.................maar moet van mezelf een lieter per dag drinken, liever uit de kraan dan uit een fles. En als ik het echt helemaal gehad heb met het water dan doe ik er slimpie ranja doorheen.
Water kun je wat opleuken door er slimpie aanmaaklimo door te doen. Dat is light ranja. Hebben ze in verschillende smaken. Ik vind de gele erg lekker en dan drink ik best wel wat weg op een dag. Ik heb vanmorgen een bordje Brinta gegeten en een pakje sultana. Om half 2 ben ik afgewerkt en dan ga ik naar huis om te eten. Wat ik ga eten weet ik nog niet.
Tamadine
Geplaatst: 15-03-12 14:11
Ik ben naar de subway geweest net onder de middag en sub van de dag gegeten
Miesemuisje
Geplaatst: 15-03-12 14:14
oeeehh subwayy is echt liefde haha
niet goed dat die nu ook in almelo zit
Tamadine
Geplaatst: 15-03-12 14:46
Nou hij is nu nieuw hier in Alkmaar en is 1 min rijden met de auto bij mijn werk vandaan nu. Net zoals de KFC... Slecht slecht slecht...
Jaa bij ons zit hij in het centrum.. maar tis vooral iets waar ik altijd met mn vriend heen ging met weekendjes/dagjes weg enzo ben er zelf nog maar 1 x alleen geweest :p valt mee haha.
Ik ben 1 keer bij KFC geweest en dat is echt al drie eeuwen geleden. Ik was toen denk ik elf of dertien ofzo. Ik heb zin om een ijsje te halen maar eigenlijk moet ik dat niet doen. Pff, dilemma haha.
hmmm heerlijk, daar houd ik ook van! Wij hebben verder niks in huis. En ben in een ijsjes stemming Een do of een don't? Het is zo lekker weer. Maar kan niet naar de paardjes.. Zit in de herkansingenweek, moet voor morgen een enorm verslag afhebben waar ik natuurlijk nog niet aan begonnen ben
eten vanavond broodje knakworst, dus dat wordt ook geen gezond avond eten haha. agh, zolang ik de mayonaise laat staan is het ook niet superongezond volgens mij.
je moet toch wat als je moeder niet thuis is hahaha, is dit wel zo makkelijk!