ook ik heb afgelopen weekend mijn 3 jarige meegenomen naar Leusden 6 proeven 5 x winst (ook B onderling) de 6e proef 178 punten maar hij was ook wel echt op die laatste dag!
Tja, als het zonnetje er is, dan is er niets leukers dan de buren begluren.
En natuurlijk ook even kijken wat ik nou weer al aan het doen ben met dat rare flits-ding!
Eevee
Geplaatst: 14-09-11 13:41
Hier is Dirk weer eens Juli
Vandaag met vriendje Patch
sanapril
Geplaatst: 14-09-11 16:44
April (fries x tinker) los in de bak....
Let vooral op dat boevige koppie! Ze daagt me gewoon uit! hihi
renate85
Geplaatst: 14-09-11 17:19
Nog een foto van kayleigh haar laatste dagje hier Ze is echt geen puppy meer...ppfff buffeltje
lekker appeltje
Danae
Geplaatst: 14-09-11 21:39
Ik kom ook weer eens de hoek om.. lang geleden dat ik iets leuks heb geplaatst.. dan deze keer maar weer eens een update-je met foto´s..
Ik lees en kijk altijd wel gezellig mee, maar van iets plaatsen komt eigenlijk nooit iets, vandaar nu maar weer eens..
Inmiddels is onze Jay nu twee en een half jaar oud.. en al een flinke jongeman van 1.54m. Mama is Zita Danae en papa is Royall (is inmiddels gecastreerd) Op de foto was hij twee.
Onze Tess is vorig jaar zomer helaas ingeslapen, voor degenen die het nog niet wisten.. we hebben 10 jaar lang plezier van haar gehad, maar helaas.. na een paar moeilijke jaren hebben we toch moeten besluiten haar te laten gaan.. ze is 12 geworden..