Vince en Tom Leuk dat ze zo samen spelen met elkaar
Maartje dat vind ik ook idd eng. Halster gaat zowiezo altijd af in het land en in de bak of plaatsje. Krijgt hem alleen om als ze naar stal gaat en af en toe met poetsen staat 9 van de 10 keer lekker los met poetsen
_janet_
Geplaatst: 07-01-10 20:52
Grit schreef:
Ik zie ze al staan, vlek tegen vlekje
Kunnen Carlo en Ziggy lekker samen chillen zonder gebekvecht
Halster omlaten vind ik ook altijd eng.
Ziggy en Dundee hebben nooit een halster om in het land. Behalve 1 uitzondering. Toen dundee gecastreerd was. Toen stond hij alleen en heb ik zijn halster omgelaten. anders kon ik hem niet te pakken krijgen.
M_D_H
Geplaatst: 07-01-10 20:52
nou... ik ga weer verder met mijn verslagen, en bokt dus afsluiten anders kom ik nooit verder
jullie zijn te intressant en afleidend
draaakje
Geplaatst: 07-01-10 20:53
buurpaardje is er aan overleden, met de spoor van zn achter ijzer in het ringetje bij zn kaak gekomen en zo in de stroomdraad gevallen....
vind het dood en dood eng een halster, ook al voor dat ongeluk. ze zullen zichzelf maar ophangen of aan elkaar vast komen te zitten enz.
met oud en nieuw had ik ze wel halsters om(van 12 tot half 1) ( voor als ze door de draad zouden gaan, wist niet wat avelyn en odinn zouden doen) maar toen was ik er wel bij.
M_D_H
Geplaatst: 07-01-10 20:55
Gillian heeft wel altijd een halster om... maar die staat ook alleen vanwege zijn m.m.g
en hij staat nooit lang genoeg stil om een halster om te doen
haha wat een outfit Al had ik erin gepast, had ik het nog voor geen goud aangetrokken
ellieellende
Geplaatst: 07-01-10 21:13
Wat een leuk filmje Ingrid! lekker etteren samen en dat pakje!!! omg... wij gaan als mega mindy's en mega toby's Bij ons staan ze allemaal met halster om op de wei, maar dat is omdat de grootste helft eikelpaarden zijn... Wel erg mooie meubels hoor Eline! Leuk!
Ja hoor Super. Ik denk dat ik maar de kost ga verdienen, en Wilco huisman blijft. Hij zit toch al 3 weken thuis. En hij kookt en doet het huishouden. Vind het ideaal
Janet tegels gescoord, ga je daar die border mee maken? Vervelende kat op het werk.
Eva Mallow-dipje
Lois
Tom en Vince aan het bekvechten Leuk pakje Grit
Net weer yoga gehad na 2 weken vakantie, toch wel weer lekker. Gister nog onderuit geschoven door de gladheid, van mij mag het wel een keer klaar zijn.
Dat had ik ook Janet, toen ruud in de WW liep die 9 maanden werd alles voor me gedaan hihih Heerlijk
Anita67
Geplaatst: 07-01-10 21:37
hoi kwam effe kijken of mirjam al foto's had geplaatst.
ik zag wat over halsters.
nu hebben dev en dies ook hun halsters om als het land op gaan. had ze al een poosje zonder halster samen naar het land. maar nu ik afhankelijk ben van anderen die ze binnen doen , kunnen ze weleens erg eenkenning doen en willen niet komen,grrrr. vooral bij mannen is dies erg , van ik kom niet,. dus nu weer met halster naar buiten.
al me man een paar keer uitgelegd hoe die om moet , maar dat lukte niet.
af doen gaat wel ¿¿
de hernia ben ik berezatttt dan ben hoopvol dan ben wanhopig... moet alles vragen , uitleggen....wil gewoon weer lekker zelff alles weer doen.
oke het is maar een ruggiiie zo praat ik er met de peut over. om het nuchter te houden er zijn ergere dingen.
en fruit als bruidstaart bananensoezennnn
en las dingen over pabodingen ...owww hoe komen jullie daar nu weer op.