[TI] [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

draaakje

Re: [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 10:38

ik kan niet beoordelen hoe je je voelt eevee, lastig..

wat balen D travis... kan je niet helpen, gelukkig heeft pim de harde schijf van onze kapotte pc over kunnen zetten op onze nieuwe computer.. (moet nog steeds eens een backup van de foto's maken, baby avelyn, vidar, bolletje en sylke)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 10:53

thnx voor de tipis maar ik heb er zelf echt de ballen verstand van.. dus dat F1 enzo snap ik niet echt :o

ik zou het maar snel doen Maartje.. ik wilde ze ook nog op de externe harde schijf zetten..

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 11:47

Eevee Ik zou het zelf gewoon gaan proberen, maar je voelt zelf het beste of dat gaat lukken.

D_Travis Je weet toch wel wat voor programma je gebruik voor je foto's en wat voor computer je heb en dan bedoel is vista of windows xp??
Ik wil best voor je kijken hoe je het moet doen en het stap voor stap uitleggen, maar ik heb op deze computer vista en op de andere xp ik moet even weten welke ik dan moet pakken.
Wat heb je gedaan voordat je ze kwijt raakte??

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 11:51

Ik heb Vista en het zijn de foto's die ik gewoon vanaf de camera in de D schijf heb gezet.
Maar alleen de foto's uit mijn map zijn weg.. en die in andere mappen staan niet.
Ik doe dan bij start nog wel intypen bijvoorbeeld:

Travis09 ofzo, dan komt die map er wel te staan, dus ze zijn wel ergens, want alle mappen zijn weg waar ze in stonden, en niet de foto's alleen zeg maar..

Ik heb niks gewist volgens mij.. want sollicitatie map, enzo staat er nog wel..

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 11:51

owja maar bij dat ik het intyp, komt die map er wel te staan, maar kan ik niet aanklikken, dan zegt ie iets over snelkoppeling ofzo

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:00

Pfff erg lastig die computers, ik heb er zelf ook niet zoveel verstand van dus ik kan
je helaas ook niet verder helpen :n

Ik denk dat ik toch zo maar ga bellen, ik heb nog steeds koorts en die trein is ook nog
steeds niet uit me hoofd vandaan........het is dan beter dat ik vandaag bel dan morgen,
want nu kunnen ze nog iets regelen.....

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:01

Als je bij start op computer klik en dan staat er aan de linkerkant afbeeldingen als je die aan klik krijg je alle mappen te zien die heb kun je heb via daar aanklikken??

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:02

Ja dat wel, maar ze staan er neit bij, ze staan namelijk op een andere schijf, als ik doorklik dan kom ik wel in die schijf maar er staat niks.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:10

Weet je wel zeker dat het gelukt is om ze op de computer te zetten?

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:14

zeker, ze stonden er al een jaar op, is allemaal van Travis baby tot nu en samen met Diaz enzo. Dat waren alle fotos die ik van ze had, die stonden in die map.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:16

Goedemorgen allemaal :wave:

en voor wie het nodig heeft :(:)

;( ik ben nog op blz 34...

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:18

-Configuratiescherm
-Systeem en onderhoud
-Back upcentrum
-Bestanden uit Back up terug zetten.

-Windows herstellen met behulp van systheemherstel

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:23

:D ga ik vanavond ff proberen met vriendlief erbij. dalijk wis ik nog meer dingen

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:30

Daar haal je dingen mee terug en wis je geen dingen. :D

Nog een optie.
Computer.
Dan links onderaan mappen.
via daar kun je ook weer bij je foto's.

Nog een optie.
De mannetjes van windows om hulp vragen ze mailen netjes terug en kosten niets, voor email moet ik even zoeken doe ik vanavond even ik ga nu onder de douche we moeten zo weg.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:32

is goed super!!
alvast heel erg bedankt!!!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:34

Dagmar wat onzettend klote zeg :(:)

Mannen en boeren 2 heel verschillende soorten mensen. Bij Wilco heb ik het er ook in moeten rammen dat ik er ook nog ben, en niet alleen zijn werk.

Maar toch boeren :+: Ik hou wel heel veel ze. Zou niet met een "gewone" man samen kunnen leven.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:43

ik ga ff een broodje maken :9

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:43

goedemiddag allemaal :)

Succes met je bestanden Dagmar, ik vind vista sowieso erg raar, kan er maar niet aan wennen. Mich heeft Vista en ik hgeb nog xp, ik zit liever aan mn eigen compie. Al werk ik wel veel met Vista hoor, dus weet er wel alles van. Heb je niet per ongeluk je map weggegooid en staat hij nu dus bij de prullenbak? Anders kan je ook op zoekopdracht klikken als je op het tekentje van Vista klikt. Kijken of je ergens je foto's kan vinden.

Verder over mannen, tja inderdaad Lies niet proberen te veranderen, niet proberen te snappen en hun gang laten gaan :P Dat doen wij vrouwen ook toch hihihi. Ik zat net bij een topic te lezen over een man die niet terug smste of als ze eidelijk eens met hem op msn zat, hij niet eens luisterde, tja das maneigen he :P Mich smst ook alleen als hij iets zinnigs heeft te melden, soms reageert hij terug als ik wat onzinnigs sms (zoals ik mis je of iets dergelijks) maar heeeeeeeel soms krijgt hij dan een ingeving en smst hij zowaar uit zichzelf iets liefs. Ach mannen we moeten het er maar mee doen he, of anders lesbisch worden... (Leon hoe moeten jullie het doen dan, hihihi 2 mannen is toch alleen maar frustratie _O- )

Hier verder niet veel nieuws, misschien morgen belangrijk nieuws :) Gisteren weer een heerlijk gesprek gehad met mijn ex die wel even ging bepalen dat ik met Mich geen kinderen meer mag/kan nemen en ook geen hond meer. Want dat kon ik allemaal niet aan, dus toen ik zei dat ik nog maar 1 keer bij de psych hoefde te komen omdat het zo goed gaat, was die wel even stil... hij vroeg of het dan zo slecht was bij hem, ik heb gezegd dat niet altijd alles slecht was maar dat ik niet voor niks met een ander was. Tja auw pijnlijk voor hem, maar hij vraagt er toch om, dan moet hij zich maar niet met ons leven bemoeien :o

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:47

Nou dan wordt ik maar lesbisch, Liesbeth je bent de pineut :P

Wilco smst ook bijna niet, belt alleen elke dag met de mededeling: "Ik kom eten" of "ik kom niet eten"
Mij maakt het niet uit over wel of niet smsen. Hij komt s avonds toch thuis. Waarom dan de hele dag smsen als je elkaar s avonds toch spreekt.

Bianca :(:) gesrpek gehad met je ex.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:51

raym en ik smsen ook bijna nooit, alleen wat zinnigs en heel soms ff een leuk smsje :) neemt niet weg dat ik het niet leuk vind ofzo, maar we weten allebei nooit wat te sturen we zien elkaar toch savonds wel idd :)

Bianca gesprek gehad met ex.. :(:)

Over die bestanden nee dat is het allemaal niet :) helaas.. Ik kan de mappen wel vinden dus ze zijn wel ergens.. maar kan ze neit openen.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:55

ik zou even een windowshelp meneertje bellen ofzo Dagmar. Misschien kan die je gelijk helpen. Of je comp naar een computerwinkel oid brengen zodat hij kunnen kijken wat er mis is.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:56

ja inderdaad..

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 13:04

_janet_ schreef:

:D

Biancaa

hm raar dan inderdaad... dat durf ik eigenlijk ook niet te zeggen. Normaal weet ik wel veel, maar sowieso als ik een comp niet voor mijn neus heb dan zie ik het niet. Mijn schoonmoeder heeft er een handje van om de brug tussen haar draadloze en normale modem er elke keer uit te gooien. Vraag me niet hoe ze dat doet, dus dan moet ik elke keer weer herstellen anders kan ze het internet niet op :P

Mich en ik smssen nog redelijk vaak hoor, ik weet alleen op de drukke dag dan hoef ik niet te verwachten dat hij terugsmst. Maar regelmatig komt er toch nog een smsje binnen dat hij zoveel van me houdt enzo, wel lief dus :) Hij heeft er wel weer een handje van om me op de meest stomme tijden te bellen, als ik net mijn nachtdienst uitkom en dan om 11 uur al bellen ofzo :?

en gesprek met mijn ex, tja dat hebben we wel vaker. Elke keer presteert hij het om dit soort verhalen op de hangen als Mich er niet is. En die irriteert zich dan weer mateloos hieraan.

Biancaa

Lucy_1 schreef:
_janet_ schreef:

:D

jaaaa quote voor nieuwe topic :P