Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ga ik vanavond ff proberen met vriendlief erbij. dalijk wis ik nog meer dingen

Ik hou wel heel veel ze. Zou niet met een "gewone" man samen kunnen leven.

Dat doen wij vrouwen ook toch hihihi. Ik zat net bij een topic te lezen over een man die niet terug smste of als ze eidelijk eens met hem op msn zat, hij niet eens luisterde, tja das maneigen he
Mich smst ook alleen als hij iets zinnigs heeft te melden, soms reageert hij terug als ik wat onzinnigs sms (zoals ik mis je of iets dergelijks) maar heeeeeeeel soms krijgt hij dan een ingeving en smst hij zowaar uit zichzelf iets liefs. Ach mannen we moeten het er maar mee doen he, of anders lesbisch worden... (Leon hoe moeten jullie het doen dan, hihihi 2 mannen is toch alleen maar frustratie
)
Gisteren weer een heerlijk gesprek gehad met mijn ex die wel even ging bepalen dat ik met Mich geen kinderen meer mag/kan nemen en ook geen hond meer. Want dat kon ik allemaal niet aan, dus toen ik zei dat ik nog maar 1 keer bij de psych hoefde te komen omdat het zo goed gaat, was die wel even stil... hij vroeg of het dan zo slecht was bij hem, ik heb gezegd dat niet altijd alles slecht was maar dat ik niet voor niks met een ander was. Tja auw pijnlijk voor hem, maar hij vraagt er toch om, dan moet hij zich maar niet met ons leven bemoeien

gesrpek gehad met je ex.
neemt niet weg dat ik het niet leuk vind ofzo, maar we weten allebei nooit wat te sturen we zien elkaar toch savonds wel idd 

helaas.. Ik kan de mappen wel vinden dus ze zijn wel ergens.. maar kan ze neit openen. 

Hij heeft er wel weer een handje van om me op de meest stomme tijden te bellen, als ik net mijn nachtdienst uitkom en dan om 11 uur al bellen ofzo