Bij de paarden in de straat staat een huis te koop. Daar zouden wij wel raad mee weten. Alleen jammer dat het bijna een miljoen kost. Mensen geinteresseerd in een woongemeenschap .
Vince was ook "open en enthousiast" door de regen. Alleen jammer dat hij daardoor overal spoken zag . Gelukkig deed Tom ook gezellig mee, dus konden Carlo en ik allebei mopperen van remmende botsende paarden tegen onze knieen.
Ooit stond er een keer een scheefhangend bord tussen het mais. Vince was er helemaal van door de waps. Bord is al lang weg, maar elke keer als we langs dat veld komen, loopt hij wantrouwend met grote ogen en remeffecten in het mais te turen .
Joh, heb je daar ook zeeschildpadden? Is dat overigens een eiland?
Bah, ik ruik mezelf (regen!) ik ga toch maar even omkleden, was niet eens doorweekt.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 02-08-09 14:34
Zuidwestertje Ondanks de regen heerlijk van Chayenne genoten. Ze doet het goed zo te lezen.
Schrijf me in voor woongemeenschap, kost het nog maar een half miljoen pp. Vince op spokenjacht.
snowdon
Geplaatst: 02-08-09 14:34
Naast onze paarden staat ook zo'n complex te koop.... villa, 1 ha, zwembad, bos en stallen..... 2,5 miljoen
Owja, waarom ik nog niet weet of ik wel op kraamvisite ga..... weet niet wat ik er mee aan moet, maar aan de andere kant vind ik het wel horen om m'n gezicht te laten zien. Maar ja of ik er mee weg kan komen om gewoon even een kwartiertje te komen, betwijfel ik
Gewoon zeggen dat je het heel druk hebt, maar toch graag even een kwartiertje voor ze vrij wou maken.
Chanel_
Geplaatst: 02-08-09 14:37
Ja die heb je zeker daar,wij zaten bij de bay waar ze leven. Ze hebben daar ook dolfijnen alleen niet gezien En zakynthos is een eiland,de vorm lijkt een beetje op nederland,alleen een stuk kleiner
Heb je dat niet zelf in de hand dan Leon? Ik heb ook weleens een kraamvisite over geslagen van mensen waar ik vroeger heel veel contact mee had, (oudcollega) en nu eigenlijk niet meer. Als ik ze nu tegenkom voel ik me daar best banketstaaf over. Dus ik zou me neus wel ff laten zien, als is het idd maar voor een kwartiertje.
Klinkt heerlijk! Ben ook wel Griekenland fan, laatste keer op Kos geweest, ook mooi!
Grit
Geplaatst: 02-08-09 14:41
Je moet altijd zsm op kraambezoek gaan. Dan zijn ze nog moe en krijgen ze al veel bezoek. Dan vinden ze een kort bezoekje prima.
Is zeker geen villa, maar wel mooie grote schuur, genoeg grond en nog wel meer. Het huis zelf, ach, who cares, het is een huis. http://www.funda.nl/koop/nistelrode/hui ... s/#foto-32 En fijn dichtbij de (binnen)manege en onze stalvrienden. Nee hoor, ideaal *droomt verder*
Kleine correctie, kost ruim een miljoen. De eerste deelnemer is Denise. Wat is jouw inleg??
Ik heb helemaal niets met Griekenland & Co, maar dit klinkt wel interessant!
Mja, de kersverse moeder was twee jaar terug bijrijder van Snowdon. Ze is laatst, hoogzwanger nog bij onze paardjes wezen kijken, dus staat wel netjes als we even gaan kijken. Mja, nog even over nadenken.
Ellen, als je een keer weer gaat,is het echt een aanrader. Ons hotel was ook goed,ontbijt was goed,we hebben het avondeten niet gedaan,had al gehoord dat het niet lekker was. En wij geven het hotel zeker een 8
Zit te wachten op degene die mee op kraambezoek gaan. Maar die komen als de kinderen wakker zijn en in de auto zijn gedropt. Dan op weg naar Hilvarenbeek.
Ben ook echt super blij met me oppaslandgoed toch 2 weekjes en af en toe een weekend per jaar een rijk gevoel Net ff bij Chico geweest (het paard) heb ie z'n boedeken helemaal scheef hangen.. Jahoor been band uitgescheurd.. kan ik op me eerste dag meteen aan het naaien gelukkig geen steekbeesten met dit weer dus moet ie maar ff bloot. vind ie vast niet erg en een haar dat ie op z'n staart heeft!! echt gaaf om te zien. hij was echt altijd helemaal kaal in de zomer
ellieellende
Geplaatst: 02-08-09 14:54
BBQ Donut boot! whahahahaha Ik wil toch een huis gaan kopen, dus doe wel mee! Zal ff kijken wat ik van de bank krijg