hij houdt er niet van om op de foto te gaan en dit was door zijn moeder gestrikt, zo van Michhhh nu lachen, hij kijkt half naar haar zo van ohhh god nee he en toen foto... Ach leukere foto's komen vanzelf wel toch
En Leon daarbij komt ook dat ik even 10 kilo ben afgevallen, dus in mijn gezicht ben ik ook een stuk slanker nu
neuhhh niet helemaal kaal, daar hou ik niet van. Hij heeft aan de achterkant nog vrij veel, ik hou dr van om met mijn handen door zijn haar te gaan, al is het niet veel
En vergelijken met mijn ex, hm dat is soms moeilijk al is hij gelukkig wel heel anders. Ik be nsoms geneigd dat als hij wat verkeerds doet, te roepen pffff je lijkt Giel wel. Tja dan wordt die boos he
nee is niet dezelfde hoor Leon, deze Gieltje was helaas maar 20 jaar oud en is vermoord
En ja Michiel zo heet mijn ex, mijn nieuwe vriend dus Michel (hoe kien ik het uit he)
Janet leuk inderdaad om je een keer in het echt te zien. We zijn dus niet zo moeilijk over het hoofd te zien. Hij komt overal bovenuit, ik heb 2 drukke kinderen bij me en ik ben dus erruggg klein...
cp112
Geplaatst: 11-02-09 22:59
Hier geen kalenden Heb ook 1 foto van ons samen. Zien..?
Grit
Geplaatst: 11-02-09 23:00
snowdon schreef:
te paard dan Grit
Die kans is groter!!
Ohnee, we zijn ook samen op de foto geweest op de bruiloft van mijn broer. En daar had een bruidsmeisjesjurk aan Met zes meiden in dezelfde jurk Was de enige die hem 's avonds had omgewisseld voor eigen kleding, maar dat had ik vooraf al gezegd. Ingrid en jurken is geen goede combi! Hooguit voor de carnaval
_janet_
Geplaatst: 11-02-09 23:02
Wilco onherkenbaar
en in zijn badjasje met de afstandbediening en een biertje