haha grit en grid doorelkaar gehaald door eefje ivm showen van kat ... hmm misschien John overhalen door te zeggen dat ie ECHT HEEL ZIELIG IS EN NERGENS HEEN KAN of gevonden op straat deed ik als kind
en dus al 3 tinkerkletsbokkers die komen 11 okt (of 4? maartje ook )
ik neem vast afscheid van het topic ben weer aan het werk! Dagdag
grid
Geplaatst: 25-07-09 12:50
en grit waarom zeg je op mijn duitse zin Ik zeg alleen maar " dat is Gaaf "
John en ik kunnen wel soms onze lach niet inhouden omdat mijn neven (en vrienden) uit duitsland deze zin dus heel vaak zeggen en zich van geen kwaad bewust zijn behalve 1tje
Nou ja goed, ik heb vannacht niet geslapen (had net zo goed het hele topic kunnen vullen toen). Ik had knallende buikpijn en nog steeds. Was gisternacht dus lekker ongi geworden (ook niet visualiseren dames, jullie weten toch wel hoe dat eruit ziet )
Ben dus nu sjaggo, ik zou Mich zn scooter ophalen om naar Noa te gaan en dan kijken of ik het in mn uppie voor elkaar krijg om Móhr in de ssal te krijgen om dan een buitenrit te gaan maken. Maar ik heb zoveel buikpijn dat ik liever mn bed terug inga, mijn rug doet ook al pijn ervan
Jech ik heb aan de ene kant trek maar mag nog nie eten, mijn medicijnen werken nog niet (mag pas na half uur eten voor mijn schildklier) nog 10 minutennnnn
Zo en waar blijft Lois??? Ben nu toch wel benieuwd wat ze gemaakt heeft met mijn crea's
Oh en de B is niet van Bingo maar van Bianca, pfff heb al die onzin gewoon allemaal zitten lezen hahahaha
Leon veel plezier met Arjan zo, kijk je hem nog lief aan voor al die hengsten die je nu gaat kopen