Was eindelijk alles weg door de regen, ligt er weer een laagje...
grid
Geplaatst: 30-01-10 10:26
Ik dacht al ik zie geen nieuw topic bij TI maar nu staat ie in huiskamer ...
_janet_
Geplaatst: 30-01-10 10:32
grid schreef:
Ik dacht al ik zie geen nieuw topic bij TI maar nu staat ie in huiskamer ...
vind het jammer... Konn hem ook al niet vinden...
Muds
Geplaatst: 30-01-10 10:41
*Breekt even in* Ik vind het ook jammer. Kan er bij TI ook geen nieuw kletstopic komen? En dan voor iedereen? Ik snap dat sommigen het bestaande topic graag wat meer besloten willen houden maar als ik het goed heb begrepen is het kletstopic bedoeld om offtopic geklets in het fototopic (en andere topics) te voorkomen Ik zou het erg jammer vinden als mensen die mogelijkheid nu niet meer zouden krijgen
Maar dat was dit topic... Daarom is dit topic er ook gekomen in het aller begin.
Iedereen kon zo binnenvallen. En in de HK zijn al 2 andere kletstopic's. Dat maakte dit topic zo "bijzonder". Ik wil gewoon het oude topic weer terug, niet besloten. Gezellig komen binnenvallen, geen verplichtingen om constant mee te kletsen.
Iedereen kan zich zo vrij voelen om zo'n kletstopic te openen.
Ik heb geen idee met wie er wel of niet over gesproken is, maar er zijn er een aantal die graag naar de HK wilden. We zijn TI gewoon ontgroeit. Wie volgt, die volgt. Wie niet volgt, die niet. Even goede vrienden
snowdon
Geplaatst: 30-01-10 10:47
silas schreef:
vind het ook jammer want heb gewoon niet de tijd om het topic altijd te volgen, dus af en toe binnen kunnen vallen is leuk....
(niet persoonlijk) dat werd dus door de overgrote meerderheid allang niet meer op prijs gesteld.
oh maar dat geeft niet hoor.... begrijp het ook wel hoor.. de meesten kom "spreek" je vaak ook in een ander topic... jullie gaan gewoon zo snel, is niet bij te houden
Aangezien dit topic over de 500 bladzijdes is, doe ik dit topic op slot. Elke rassensub mag een kletstopic hebben, dus als het vervolg op dit topic in de HK staat, dan mag er inderdaad een nieuw kletstopic op TI geopend worden.
Let er trouwens wel op dat besloten topics niet toegestaan zijn op Bokt.