hier regend het ook lichtjes ik wou mijn auto vandaag eens gaan wassen en poetsen (ik ondekte gister een mega kras op mijn spatbord ) dat gaat dus niet op helaas
Leon... die onderste tinker in fotogalerij is Sjimmie. Sjimmie staat hier sinds paar maanden in pension en is een halfbroer van Indezz, Baloe en Blaze... Zij zijn toendertijd met z'n viertjes overgekomen uit Engeland, samen met Phyllis...
Rom... leuke foto's zeg... Echt mooie zitten er tussen...
Sita... dat klinkt als een onwijs gaaf weekendje... Boer Jan dus echt heel verlegen... Lekker bij Drum kijken vandaag...
Stalen neuzen... ik heb ze niet, maar vind het ook onzin wat ze vertellen betreffende de paardenhoef... Ze kunnen behoorlijk wat hebben... Lijkt me stug dat een hoef van een paard zo diep gaat/zakt dat het je tenen af kan snijden...
TK... heb voldoende katten.. Mag er niet meer bij van mijn hubbie
rommulus
Net de kalfjes gedaan.. Heb dr eentje van de emmer met speen leren drinken, geeft toch weer een goed gevoel als je weet dat ze zich zelfstandig kunnen voeden zonder hulp zoals kinnetje ondersteunen ofzo.. Kan ik weer met een gerust hart naar Zeeland straks..
Zometeen naar Drum! Heb dr zin in, jammer van het pokkeweer.. En daarna nog 2 blaarkopkalfjes ophalen.. We gaan dus al met de trailer naar Drum, KMD zal ook wel denken..
Ik spreek jullie vanavond of morgen weer!
Edit: Bedoel natuurlijk goedemiddag..
Laatst bijgewerkt door Sita_ op 26-02-08 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt
rommulus
Ik heb ruzie met me ex gehad.. Hij zat dus tegen mij, dat die me zo miste enzo.. Dat die met me af wilde spreken.. Hij heeft al maanden een vriendin blijkbaar..
rommulus
leuk verslagje sita, en veel plezier bij drum! maya: stalen neuzen en paarden, is geen broodje aap verhaal hoor. Zelf in levende lijve meegemaakt. Was bij mijn buurman, paard op zijn voet gestaan. Hij mist nu wel een paar tenen. Maar ik denk wel dat de stalen neusen van tegenwoordig wel stukken verbeterd zijn. joyce: lekker is dat zeg. Laten stikken die vent, geen aandacht meer aan besteden. rom: leuke foto's gezien van jou en sil!