Mijn eerste tinkerveulen: Argon --> bij deze nog eens een oproepje: ik weet absoluut niet waar hij zit, maar ik zou hem graag terugvinden. Had bij mij geen papieren, geboren 31 mei 2002. Iemand met een gouden tip?
Heb nog even getwijfeld, want de foto "eerste kennismaking met mama" vond ik ook zo mooi, maar tis toch deze geworden Eerste sta-pogingen
nouja, paar uur hij is om 0u25 geboren en dit is dus diezelfde "dag" tegen de middag aan, dus zo'n 12 uur oud pakweg, vergeleken met al mn andere veulens, was Argon eigenlijk meteen heel stabiel en stevig, hij heeft eigenlijk nooit echt wiebelig op zn benen gestaan. De bovenste foto is zijn 2de sta-poging en daar zie je al dat hij voor zo'n pasgeboren veulen al heel stevig staat. Hij heeft ook nooit streken gehad of nooit gespeeld, was net een volwassen en beleerd paard in een veulen-body.
leuk leuk, maar heb geen veulenfoto's van eigen paardje
Wel een mooie (al zeg ik het zelf ) van een geboren "stalgenootje" van Say, waardoor ze al snel (binnen een week geloof ik) niet meer de enige vosbonte daar was
Nog met een gewone camera gemaakt in mrt 2003 Op de foto Mac Clever (m. Spotty).
Weet niet waar ie nu is ... is samen met ander veulen of jaarling verkocht... misschien weet Marlijn nog iets meer ??
Ooohhh wat leuk, al die veulens. Wou dat ik een veulen erbij had gehad. Sowieso is het erg leuk, al die lekkere Tinkers te bekijken!
Nou ja, ik heb wel een foto van Saar mét veulen. Dat veulen is van mijn andere pony en na deze voorzichtige kennismaking waren Sarah en kleine Tim kop en kont
Weet nog wel een leuk nieuw Thema; Tinkers in het voorjaar, dat dit jaar zo vroeg is begonnen: