Maar goed.. Ik heb nu een andere oplossing gekregen, hoop dat ze daar wel wat beter van word.. Ga flink oefenen.. En ik hoop dat Martinique ook eens intresse gaat tonen in dat western en het ook een beetje op wil pakken. Zodat ik niet steeds na dat zij gereden heeft het opnieuw op moet pakken.. Want anders snapt Amy er ook niks meer van, bij de ene mag het wel en bij de andere niet..
rommulus
Ja, moet ik haar er wel eerst warm voor zien te krijgen.. En dat is makkelijker gezegt dan gedaan..
Ik wil natuurlijk wel dat ze Amy op training houd en met haar doorwerkt, (dat is mijn definitie van een bijrijder) niet hetgeen afbreekt wat ik in een les probeer op te bouwen.. Die lessen kosten me kapitalen, beetje zonde dus..
Laatst bijgewerkt door Sita_ op 07-11-07 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt
sita kan ze niet bij de zelfde instrukteur les nemen dan doen jullie allebei de zelfde training ik heb een bijrijdster en die lest bij mijn instrukteur zodat we met het zelfde bezig zijn zodat mijn temptation niet in de war raakt
sita: dat is ook wat ik onder een bijrijdster zie hoor. ook door trainen, en niet afbreken inderdaad. Hopen dat ze er warm voor te krijgen is.
Ik ga even bij mijn zusje kijken, die zit voor het eerst in onze infrarood sauna. Wilco is nog steeds niet thuis van het werk, dus ik duik alleen mijn bedje in.
Ik zou me even voor stellen ik ben Biancanij of Sjanien. We hebben altijd al paarden gehad en ze zeggen dat ik eerder kon rijden dan lopen. Ik heb een tinker Maxum van 5 jaar. Toen hij 8 maand was heb ik hem gekocht, ik heb hem toen gehad tot ander half jaar. Maar ik kreeg toen net een vriend en na dat Maxum een paar keer was ontsnapt met hem na de wei brengen. En hij bij de buren door de wei banjerde en ik hem niet meer in de wei durfde te doen. Heb ik besloten hem te verkopen.. Maar daar altijd spijt van gehad en vaak met mijn vriend over gehad. Tot hij op een avond mij opbeld om te zeggen dat hij bij Maxum stal stond en hij te koop stond. Dus daar niet lang over na hoeven denken en hem weer terug gekocht. ( die eigenaar vond hem te klein en wou een Shire kopen) Dus toen hij 3 was heb ik hem terug gekocht. Heb hem toen ingereden en voor de kar beleerd. Maar alles mooi rustig aan. Maar dat was geen enkel probleem hij heeft nooit iets verkeerds gedaan. De eerste keer voor de kar na 2 rondjes in de bak zijn we de weg opgegaan. Ik vind tinkers ontzettend mooie paarden en elke keer als ik Maxum zie denk ik wat is het toch een mooi paard!
Hij is 1,60 dus scheelt maar heel iets met de fries. Het is wel een goede combi. De fries is nogal heet en Maxum rustig en naast elkaar heb je het ideaale span.
Ik hoop dat ik me zo een beetje goed heb voorgestelt en als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.
Nou.. Ik heb van de week er naar gevraagd of ze geen intresse had in een les.. Maar ze had er geen tijd voor en western ligt haar niet.. Verder heb ik niet kunnen praten want ze was ineens off line.. Dus ja, ik ga het nog eens proberen.. Wil ze niet.. Ja, dan weet ik niet wat ik moet doen. Wil dr ook niet kwijt namelijk.. Ze doet het zo goed..
Ze wilde op zich wel de oefeningen doordoen.. Tenminste, als ik zei wat ze moest doen wilde ze er best mee verder gaan.. Maar dan denk ik ook weer, het ligt je niet.. Maar je wil evt. wel met de oefeningen doorgaan.. Dan weet ik ook niet meer wat ik wel en niet kan vragen aan haar qua oefeningen.. Omdat het steeds pittiger word en er toch heel anders gehandeld word als met dressuur.. Maar goed, komt allemaal ook wel weer goed..