" Nee pap..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
" Nee pap..

Voel me nu meer mens.
, maar wil het anders wel een keer overtypen
(heb wel de kippelevertjes weggelaten
)
blijven de paarden ook lekker rustig van
--> dat merk je echt vergeleken andere stallen waar ik vroeger kwam is het bij ons echt onvoorstelbaar gemoedelijk
(zal niet alleen door muziek komen, maar denk dat wel meespeeld
)
Heb de kantenklare versie van de Lidl wel in de koelkast liggen, maar ik ga nou voor de zelfgemaakte.
klinkt lekker !!
Hihi, die lust ik niet meer sinds een collega van mij door een ongeluk zijn nier verloor. Uitgerekend die avond had ik levertjes en toen ik ze wilde eten moest ik steeds aan die nier denken

)
kan het nooit laten om er weer 1 mee te nemen als ik die nog niet heb
.

) wist ook nog een goed recept met banaan en weet ik niet wat. Ik zal het hem eens vragen als ik hem donderdag (op mijn verjaardag
) zie
Berdien gaat zo zoeken
HINT echt goed laten ontdooien 
Teuntje gefeliciteerd met de geboorte van Nova 
)

Moest 9 augustus naar de podotherapeut omdat het met dat been al niet goed met mijn voet ging en door de val van Bonita van 2,5 jaar geleden was mijn heup ook al niet meer goedgekomen.. Hoop dat ik nog wel kan lopen straks.. Nu in ieder geval even niet meer.. Moest me even groot houden en ben gewoon weer lachend opgestapt, waren kinderen op stal waardoor ik niet wilde dat ze bang zouden worden. Bonita en ik hebben het goed afgesloten met nog een klein eindsprintje wat wèl heel goed en braaf ging
Oh Hugo en Alexander gefeliciteerd
Da's niet zo mooi weer op je slechte heup zul je altijd zien hè als je dan valt weer op die kant
maar dus wel goed afgesloten
gaat weer ff sociaal doen
ijskoffie gelukt berdien jammie!! 
Ben dood moe! Zag dannet al wat voor bij komen, over hoeveel ik ongeveer had gewerkt, om precies te zyn 43 uur
pfff.
Heerlijk zeg!

Maar ik laat als het veel uren zijn en ik ze niet kan opnemen ze uitbetalen in December. Dan verlies ik er wel wat op, maar het is niet anders.

Bleek het springles te zijn, had ik lang geleden opgegeven en niet opgeschreven. Dus glad vergeten. Alleen ik moet morgenavond misschien uit eten..
Nog even afwachten of dat doorgaat.. Anders ga ik van de week nog wel eens lessen..

Hoop dat het door kan gaan!
normaal zijn merries toch liever en hengstjes wat brutaler 

A.s donderdag ga ik er denk ik weer eens op, ben benieuwd! Heb er veel zin in in ieder geval.