Wat goed hoor Laughy
Nientsje ik had precies hetzelfde een aantal jaar geleden met Devin. Nadat ik bij Hulsebos een zadel op maat had laten maken (bleek dus nooit te hebben gepast, rechtzaak verhaal geworden etc.!!) heeft hij heel veel pijn gehad. Toen ik mijn nieuwe zadel kreeg was ik uiteraard wat angstig en Devin dacht dat het zadel pijn deed. Zadelmaker is toen 2x in de week ( ik geloof 2 of 3 weken lange) komen kijken
omdat ik uiteraard zeer sceptisch was, na een week begon Devin wat meer te ontspannen waardoor ik ook langzaam kon leren loslaten. Heeft even geduurd maar na een maand liep hij zoals hij nog nooit gelopen had
Poeh wat haat ik ziek zijn, maar wat is het dan fijn om de paarden thuis te hebben. Ik heb lekker in mn pyama de paardjes wel wat kunnen borstelen. Vrijdag was ik er klaar mee en ben ik er weer opgegaan, jeetje wat ging dat goed zeg
Ik merk echt dat bij ze allemaal de kracht langzaam weer begint te komen en ook dat de conditie verbeterd. Dus heb ik een tandje bijgeschakeld
Keltic heeft altijd beetje moeite met wijken, dat gaat gelukkig weer wat beter en nu nog een beetje meer scharen en de galop wat sterker en dan kan ik misschien toch weer gaan starten
Indy doet goed haar best alleen de galop valt haar nog heel zwaar. Pony is goed afgevallen en begint nu spieren te krijgen, langzaam het wijken en schouderbinnenwaarts aan het oppakken. Dat vind ze erg moeilijk dus met vlagen is er protest
Maar dat maakt het juist leuk
Wie weet toch een proefje in Heeze eind deze zomer?
Ochja we hebben geen haast, hoewel ik het leuk zou vinden als ze lekker in de bespiering staat om haar te laten keuren
en geen werkzin lol