Phoenix wordt groot en stevig zo langzaam aan. Hoe groot is hij nu?
Even een paar fototjes van de mannen hier. Na de verhuizing zitten ze lekker in hun vel.
Twee blije koppies
Hoogte en breedte verschil
Al mooi aan het groeien
Imitatie van een gazelle?
En een verse van vandaag waar ik heel blij mee ben. Kreeg hem net door van verzorgster. hier gaat een lange periode van volhouden aan vooraf. Op de vorige stal heeft hij een behoorlijk traumatische ervaring gehad bij het vaststaan op afspuitplek. Daardoor was opeens water en dekens heel erg eng geworden ook. Maar lang oefenen en rustig aan doen, dit resultaat, los in de wei. Voor kan al vast. De rest komt wel.
Poehnix is gaaf! Had alleen wat groter moeten zijn
karuna, wat een fijne plaatjes!! En fijn om te lezen dat jullie verhuisd zijn en zij (hopelijk ook jij) het naar de zin hebben. Connor blijft een gaaf kanon, die vlek boven zijn borst vind ik mooi. En wat knap van Dinky! Hij is nu 3 toch?
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 20-11-15 16:17
Mooie foto van jullie twee lekker poedelen in het water.
Dinky is 2,5 en begint nu net met wisselen. De tandjes zitten echt overal aan nu. een echte puber aan het worden. Connor zit nu lekker in zijn vel maar de moeilijke periode komt er toch echt aan. Gras op, koude natte periode. Geen ideale combinatie voor zijn artrose en pssm. Gaan kilos voer in om hem goed te houden. Deken nu op ook voor zijn lijf. Overgestapt naar ander ruwvoer ook. Iets rijker en nog zachter en fijner van structuur.
Moet altijd lachen om het mega verschil tussen die twee kwa bouw, en dat te bedenken dat die oude haarbal een nog groter iel scharminkel was met 2,5. Is niks meer van te zien nu
Dinky! Gaat lekker dus! Connor houdt het dus nog wel even uit zo, maar wel puzzelen Phoenix is inderdaad niet zo groot De 1.32m in elk geval voorbij, ik vind het prima. Geen rij-plannen.
Die Connor staat bij een oudere man die veel met hem ment, ik dacht in Terheijden (Breda)
TurboTinker
Geplaatst: 20-11-15 23:16
snowdon schreef:
Die Connor staat bij een oudere man die veel met hem ment, ik dacht in Terheijden (Breda)
Ja die info had ik ook, iig dat die man internet 'loos' was destijds, wel jammer!
BvanhetB
Geplaatst: 21-11-15 00:01
Mooie foto's allemaal... Van echt allemaal verschillende Tinkers.
Vandaag met de merrie Magpie bezig geweest. We zijn bezig haar onder het zadel te beleren en ze pakt het super goed op. Het is een merrie met een echte werkmentaliteit en vindt aandacht heerlijk. Echt leuk zo'n paard.
Nessa
Geplaatst: 21-11-15 09:21
Mooie tinkers allemaal!
Phoenix stond te koop toch? vond hem zo gaaf, maar te jong.
Mijn bollie afgelopen week.
_ENGEL_
Geplaatst: 21-11-15 11:21
Staat phoenix te koop? Vind hem echt geweldig zowel kleur als maat. Ik wil het antwoord eigenlijk niet weten.
Hierbij mijn kanjer nog een keer
en eentje met ons nieuwe zadel
snowdon
Geplaatst: 21-11-15 15:42
Phoenix heeft inderdaad te koop gestaan, maar zodra hij zo goed als verkocht was naar Estland heb ik hem toch zelf gehouden
chimello
Geplaatst: 21-11-15 23:02
Kersvers uit Engeland, mijn eigen nieuwe aanwinst Shiki! (Ze is door transport een beetje vermagerd)
Ze is bay dun met leuke afstamming. Eindeeeelijk is ze hier, wacht al zo lang tot ze oud genoeg was voor transport
Mijn 'eigen' stal is helaas opgehouden te bestaan en daarom zijn mijn twee paardjes nu verhuisd naar een heel rustig, idyllisch plekje in the middle of nowhere. Het is even wennen maar ze vermaken zich nu prima. Onze speelattribuutjes zijn meeverhuisd. Hier blijven we staan tot februari, daarna gaan we naar een eigen paardenparadijs aan de rand van het bos! Joepieee!