Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hihi Heerlijk paard
Ben zo gek op hem!! 
:

), gelukkig kan ik meeste behouden met vlechten en 24/7 buiten, daar waar ze nagenoeg geen plekken heeft waar ze kan schuren.

wbt die zweep en dat overgevoelige, dat hoort bij jong paard zijn. Je hebt simpel gezegd daarin twee groepen. De ene die vooruit vliegen (of bokken oid, iig reageren) op nagenoeg niks. En de andere groep die nagenoeg niks doet, al doe jij een heleboel
Beide is kwestie van kilometers maken en consequent corrigeren en dan komt het allemaal goed. Vind het wel verstandig dat je er niemand anders meer op laat, zo weet je tenminste zeker dat hij wordt zoals jij wilt en is voor hem duidelijker omdat twee personen samen nooit even consequent kunnen zijn dan een alleen. Super van het buitenritje!! Wat jammer van de foto 

wel fijn dat hij steeds makkelijker daarmee wordt!!)
), dus even avondcheck en hooi bijvullen zal iets meer tijd in beslag nemen, vervelend hoor

Verder gaat het met King super!
heeft iemand dat ook wel eens? ik heb dat vaker in mijn lijst dat er ineens een topic weg was. ik dacht dat het hier zo stil was daarom ging ik het zoeken
Zonder mamma uit de wei en dan vast staan niet, maar dat vindt ze volgens mij alleen maar leuk
Mamma daarentegen...
Grappig is, ik heb nu een track in de wei, hoek om naar de andere kant van het woonhuis voor de nieuwe weide (track omdat in de wei die ertussen ligt nog een paar andere paarden staan). Dus als je aan de ene kant staat, kan je de andere kant niet zien. Lola flikt het Caily meerdere keren op een dag om in volle galop erdoor te vliegen, Caily is dan eerst lui en kijkt alleen of stapt er rustig achteraan, maar als Lola de bocht eenmaal door is is Caily lichtelijk in paniek en vliegt ze er in volle galop achteraan
Ik nam dus Lola mee uit het achterste stuk en die wandelt zo kalmpjes achter me aan de track door, andere wei door, hek door. En toen dacht Caily, fiets, waar is vrouwtje met mn kind naar toe

een jongen werk ook op de zorgboerderij. Dana was in 't begin nogal hysterisch.. Dus eerst eigen cliënt erop, en dat ging prima. Uiteindelijk was ze zo rustig.
Beest is weer helemaal zichzelf. Morgen van de hoge dosering brokken af. Ze is mooi bij gekomen, lekker druk. Buiten rijden is geen pretje meer nu met al die energie
Alles maar dan ook alles was eng. Hoopjes paardenpoep durfde ze niet langs. Ander paardje kon dana niet bij houden, terwijl dana voorheen echt meer als 100m achter liep omdat ze niet vooruit te branden was 

wordt wel heerlijk druk bij jou op stal zo te horen 
wel goed dat ze weer zichzelf wordt.
Maar wel braaf. Al probeert ze bij de cliënten nu wel iets meer uit. Die fase doet ze bij mij eigenlijk iet. Zo fijn niet om de pas te hoeven stampen of te slaan. afentoe een klein tikje nog... zo'n verschil. Heb soms nog het idee dat ik droom
Ik voer dus Metazoa voor als jehet misschien niet meer wist. Dan kan je, je is inlezen.. en eh dat smeersel van € 25,- MGH of zo heette het toch?
Hopelijk went hij snel aan het knippen. Slim om elke keer een heel klein stukje te doen nu.
En handtekening op billen 

Het is echt prachtig rijden hier 
Braaf hoor, alletwee