Jeeej zondag 2 juni weer crossles alleen helaas niet met de tinkers, ik rij met 3 meiden mee van de manege hier in houten, ze hadden de treekhoeve gemaild ivm een crossles en ze konden na de tinkercrossles terecht. Aangezien ik met hun mee rij doe ik dus met hen mee.
Heb er ontzettend veel.zin in heb t helemaal te pakken geloof k ben op werk (bouwmarkt) ook veel aan t kijken om zelf nog hindernissen te maken voor op stal heb al een heel leuk rood hekje gemaakt
Ja haha moet ook binnenkort weer eens een topic maken van Pride morgen eens kijken of t een beetje droog blijft... en even kijken of iemand rijfoto's kan maken gaat zo lastig van jezelf
Gaat iemand van jullie op zondag nog het bos in? Een proefje doorkomen gaat nog niet lukken met een pony die net onder het zadel is, maar een rondje door het bos lijkt mij erg leuk.
AmberB_
Geplaatst: 24-05-13 19:44
Troy en ik hebben ook zin in de tinkerdag! Troy en wizzard zijn al hard aan het oefenen met springen! Vandaag hebben ze een nieuwe hoogte samen bereikt, 75cm! Ben trots op ze! Dus de 60cm met de tinkerdag kunnen ze makkelijk rijden
Laatst bijgewerkt door AmberB_ op 24-05-13 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Britta heb je dat spandoek nog? Dan bekladderen we de achterkant voor Leo
Gaan we allemaal met vlaggetjes wapperen voor extra impuls van het paard
Hier inmiddels ook langzaam aan de training richting Leusden gezet. We lopen nog flink tegen de galop aan ( lees; ik krijg haar niet meer in draf ), dus heb vanaf vanochtend tot leusden elke week prive les ipv om de week. Drie sessies om Arwen in het gareel te krijgen, hopelijk lukt het!