wat een mooie plaatjes komen er weer voorbij Joëlla, had de foto's op FB gezien en vind die dat je op Evolet zit echt leuk
Heb ook eindelijk weer foto's van Flame, pfoe werd tijd Iemand haar gemist? Ze heeft haar sokken eraf helaas ivm mijt...
gaaaaaap, kan die mond nog verder open?
binnenkort ook dressuur foto's want we zijn aan het lessen begonnen en ik heb zowaar een dressuur tinker onder me kont
frenia
Geplaatst: 14-08-12 15:42
druk bezig met allerlei foto's sorteren, uploaden, ...
Dorina met Anke. Jullie zouden het denk ik een soort van bijrijdster noemen Iig: Anke is een meisje van 17 dat vroeger wel paard gereden heeft, maar dat al in geen 7 jaar meer had gedaan ze rijdt nu sinds half juni wekelijks op vrijdagavond een lesje met onze merrie Dorina (6 jaar oud).
Ze zijn er wel op vooruit gegaan, vind ik zadel ligt uiteraard nét de keer dat ik foto's maak eigenlijk te ver naar voren komt deels door de ietwat grasbuik
vuurtoren
Geplaatst: 14-08-12 17:22
Vandaag op visite geweest bij een jaarling ..kijken of iemand haar herkend ze is niet bij ons gefokt maar komt lager uit nederland...
Idd! en dat terwijl papa en mama niet eens zo heel groot zijn (1,50m papa en 1,56m mama)
vuurtoren
Geplaatst: 14-08-12 20:03
Idd fayenne superlief en er flinke tank. Mooie Milan groot is hij zeg... En mooie strandfotos wauw. Knappe noedel en nette rijfotos. Toch wel lastig bokken met je telefoon...
Fokker van Fayenna meld zich, Wat ziet ze er goed uit en is ze gegroeid zeg! Leuk om haar hier te zien en hopelijk nog veeeeel vaker. en om dan ontopic te blijven kleine fayenna
Vertrekken met de pakezel: (bleef niet zitten, dus ik had de tas voor me vast.. tis 5 min wandelen naar de bak)
na het rijden even afgespoten, en even uitlekken en uitrusten in de stapmolen (die uit was hoor) Terwijl de shet afgespoeld werd.
Juliekeuh
Geplaatst: 15-08-12 18:00
Ik zal ook nog eens een paar foto'tjes uploaden se (haha de examens zijn er weer en ik word gelijk weer wat actiever op bokt )
Kleine Aiko, in tussen 3 maanden oud merrieveulen van Sissy en Winnetou (ster hengst) (Te koop voor de geïnteresseerden) Afgelopen weekend ben ik naar Horsefair geweest met Koby en Tirza, hier enkele pics Oja de dag ervoor moesten ze uiteraard gewassen worden Mijn zusje met Tirza (Koby x Jordy vd langendijk) Koby en ik En dan Kaitlin en Casanova Spagaat uitvoeren Buigen Knielen
Ahum een kleine selectie van mijn paardjes dus
nientje165
Geplaatst: 15-08-12 18:01
Heeft iemand hier een tinker van de bonte hoeve uit Brabant??
monicees
Geplaatst: 15-08-12 19:49
knappe noedel! jill is een leuk kleurtje milan een heus pakpaard voorbij zien komen en een beschilderde pony, leuk!
Mijn kleine nichtje, die steeds stoerder wordt, vandaag weer op bezoek gehad