zo de is wit wel mooi maar volgens mij veel poetswerk
aricia
Geplaatst: 28-02-12 19:46
Een dag met dubbel gevoelens hier bij ons ... Vandaag hebben we helaas afscheid moeten nemen van onze 8 jaar oude Elsy .
Maar ook was er blijdschap met de geboorte gisteravond van het merrieveulen van Forrest en Oonagh .
starjo
Geplaatst: 28-02-12 20:02
Oh wat ontzettend erg Aricia , heel veel sterkte en wat dubbel dan als er dezelfde dag een veulentje geboren wordt, maar wat een plaatje is dat zeg dus toch ook maar gefeliciteerd dan
Witte Whisper, sneeuwwitje , een huid zo wit als sneeuw en haar zo zwart als ebbenhout
Laatst bijgewerkt door starjo op 28-02-12 20:05, in het totaal 2 keer bewerkt
Aricia wat dubbel inderdaad, heel veel sterkte met jullie verlies, ik hoop dat hummeltje een klein beetje kan helpen met het verwerken. Ieder paard is uniek, loslaten doet idd verrekte pijn weet ik uit eigen ervaring maar wees niet bang je herinneringen te vergeten....
Je hebt je album in link gezet, dat wil niet. heb 2 fototjes die in je link stonden even zichtbaar gezet
Resi_lover
Geplaatst: 29-02-12 18:49
Mulifunctioneel, zo'n mestboyvork Goede krabvork Kleine broertje Pim ook, die vond het niet zo geslaagd Heel subtiel duidelijk maken dat hij nog meer jeuk heeft Lekker, zo'n snor vol zand
Er staat natuurlijk wel iets tegenover, ik krab, jij mest uit