Connor is ook tinker x fries Lecytinker Alleen een beetje aan de dikkere kant
Gwahir
Geplaatst: 13-09-11 18:46
Wat is dit toch een leuk topic
Dit weekend ben ik met mijn vrienden te gast geweest bij Koos en Jaqueline in Groede. Een hele gave strandrit gemaakt, mijn eerste op 'n Tink . En Rafke en ik liepen die twee shires er met gemak uit
die friesjes maal tinkers zijn zo leuk! We willen volgend jaar toch proberen met Regien en Shenco n veulentje te fokken (regien kan niet goed tegen de verdunning van het sperma en wordt erg moeilijk drachtig van de friese rietjes, wie weet dekt shenco een keer en is het wel raak hihi)
Afgelopen weekend de 3 jarige merrie meegehad naar Leusden, 6 proeven, 6x eerste geworden en 8 winstpunten! (in de B onderling) Echt een nieuwe topper in aantocht! Knappe Juul!
deze foto is al weer ruim een maandje oud,maar heb de nieuwe foto's nog niet op de pc kunnen zetten. vandaag voor de 2e keer ruana een kwartiertje van kyona gehad,kyona vond t niks en was constant aan het hinniken.ruana vondt t wel best,vondt alles op de straat een beetje vreemd en eng maar liep gewillig mee. vandaag een begin gemaakt aan een sokvrije ruana.omdat ze nog steeds panisch reageert op een tondeuse,ben ik in overleg begonnen met de gewone schaar te knippen.dat ging eigenlijk wel goed.t geluid van knippen vindt ze wat eng,maar ze lijkt het ook niet heel erg te vinden.t moet wel gebeuren want ze krijgt echt last van wondjes door het bijten.Ik hoop haar aan het eind van de week sokvrij te hebben. wisky,wat een geweldige foto's!
Angeliekje
Geplaatst: 13-09-11 21:45
Anouk was op de tinkerdagen aardig schoon. Dag later zag ze er alweer zo uit
hoe lang zijn die manen wel niet?megalang zo te zien.
Angeliekje
Geplaatst: 13-09-11 21:55
Ze waren 117cm, maar heb er al een behoorlijk stuk afgeknipt een tijdje terug aangezien ze te dun waren aan de onderkant. Geen idee hoelang ze nu zijn in cm's
geweldig zeg,ik ben ook flink aan het sparen met ruana.
starjo
Geplaatst: 13-09-11 22:34
Schitterend span gezien Leuke Jack April vind ik een gave kruising, lekkere ronde nek heeft ze Connor speelt kiekeboe Schitterende sfeerplaatjes van Araghon , mooi plekje heb jij voor ze Whisky Wilgje , als je Letje niet meer wil , breng haar maar hier hoor Anouk vond dat ze lang genoeg schoon is geweest , Juultje, goed gedaan
Hier mijn knappe man ook maar weer. Voetjes van de vloer Zo daar wordt je moe van, ff uitpuffen